Evet sürdürürüm saçma sapan nedenler sunup istemiyorlarsa tabi ki öyle de yaptım şu an ki dostumu önce istemediler görüşme dediler engellemeye çalıştılar tanımadan etmeden dinlemedim onları ve 9 yıllık dostum şu an onun kadar vefakar iyi bir dost bir daha hayatta bulamam ailesi ailem oldu ailem de sonradan sevdiler ve aileler de görüşmeye başladı çok iyiyiz kardeş gibiyiz iyiki dinlememişim... Kötü insanları seçebilecek kapasitem var şükür onları yanımda zaten barindirmiyorum...
Sürdürdüm zamanında, pişman oldum. Aile, daha doğrusu özellikle anneler her şeyi hisseder ve bilir. O yüzden belki ailemin lafıyla arkadaşlığımı bitirmem ama sözlerine daha bir kulak veririm.
Ben böyle bir şey yaşadım, anneler babalar hep o konuda haklı çıkıyor, bir arkadaşımla görüşmememi istediler ailesiyle yakın olduğumuz halde. Ben de yakınız diye aniden görüşmeyi kesemedim tabi ama sonra bana yararından çok zararını gördüm
Ailemin neden istemediğine bakarım. Sonra yavaş yavaş uzaklaşırım genelde ailelerimizin sevmediği tipler kötü ahlakli vb insanlar.. bu arada malesef toplumumuzda ırkçılık olarak kürtlerle konuşma gibisinden şeyler oluyor arkadaşlarımızı ırkçılık gibi şeylerle bitirmem (önemli olan karakter)
Belirli bir samimiyetim varsa ve onlar tanımadan yargılıyorsa kesmem ilişkimi. Önyargılar yüzünden hayatımdan insanları eleyemem ama o insan bana zarar veriyorsa zaten gereken mesafeyi ben koyarım.
sürdürüyorum en yakın arkadaşım annem arada alkol aldığı için istemiyor ama ne zaman dara düşsem yanımda olur bende onun öyle o yüzden gizli de olsa sürdürüyorum
ailemin sozlerini dikkate alirim ama hemen uzaklaşmam hele anneler bir sey diyorsa muhakkak dogru çikiyor 1 sefer yasadim oyle bir olay bundan sonra annem ne derse daha dikkatli olacagim
En İyi Cevaplar