Evliliğe 2 ay kala maddiyatta sıkıntı yaşayan nişanlımı terk etmek ile iyi yapmadım mı?

Öncelik ile sevgisi konusunda hiç bir sorun yoktu aşırı fedakarlık yapan birisiydi ama bu hayat fedakarlık ile ilerlemiyor değil mi? Anne babası hiç bir şekilde maddi destek olmadıkları için yaklaşık kendisi istediğimiz 5 tane 20 gram bilezik ve annem için süt hakkı olan 20 gram 6 bileziği aldı. Nişan için gereken harcamaları yaptı ev eşyası alırken sorunlar yaşadık ben uyguna gitmeye çalışıyordum ama mesela 1 buzdolabı ve çamaşır makinesi aldık flan derken hali tül tarzı şeylerde maddi sorun yaşadık parası yetmedi. Benden önce aylık 25 bin birikim yapıyordu ama ben hayatında olduğum için sürekli gel git 5 saat süren yoldan geliyordu. bazen beni yarim saat görebilmek için bile geliyordu. Aşık olduğunu zaten biliyordum ama evlenince aşk ile mi geçinecegiz evi de yoktu kendisi 35 bin maaş alıyordu ilk başlarda ikimizde seviyorduk ama sonra bu sevginin mantıksız olduğunu düşünüp ayrılmak istedim daha doğru düzgün eşya bile dizemiyor onun durumu iyi değil diye düğün bile yaptırmadım ama herşeyden kıs kıs nereye kadar değil mi?
Evliliğe 2 ay kala maddiyatta sıkıntı yaşayan nişanlımı terk etmek ile iyi yapmadım mı?
Cevapla