Evlilik öncesinde maddi olanaklarla en fazla bunu yapabilirim diye dürüst olunmalı mı, ilişkinin zarar görmemesi için gizlenmeli mi?

Evlilik öncesinde maddi olanaklarla en fazla bunu yapabilirim diye dürüst olunmalı mı, ilişkinin zarar görmemesi için gizlenmeli mi?

Biz konuşmuştuk ve bu yüzden terk edildim. Ailem onun ailesi gibi varlıklı değildi. Ben her şeyi kendi çabamla yaptım ama o baba parasıyla her işini kolayca halledebiliyordu. Eğer arada maddi anlamda dengesizlik varsa genelde sonuç olumsuz oluyor. Ben her şeye razıydım ama o olamadı
Erkekler çıkarcı olabiliyor daha iyi seçenek bulmuştur
Evlilik öncesi maddi durumlar kesinlikle dürüstçe konuşulmalı. Maddi olanakların ve sınırların açıkça paylaşılması, ileride oluşabilecek anlaşmazlıkların önüne geçer. Gizlemek, güven sorunlarına yol açabilir ve ilişkinin uzun vadede zarar görmesine neden olabilir. Birbirinize gerçekçi beklentiler sunarak sağlıklı ve sağlam bir temel oluşturmak en iyisi.
Muhakkak bu dürüstlük hep olmalı
Normalde maddi konularda çok anlayışlı birisiyimdir. Karşımdakinin durumuna görə hareket etmeyi, çok zorlamamayı tərcih edərim. Ama Türkiyə de görüyorum ki böyle olanların tepesine çıkmaya çalışıyorlar, fenalık yapandan da çekinip hər istediğini yapıyorlar. Bu yüzdən karşımdakinin tavırlarına görə hareket edeceğim.
Ben de aynı şekilde
Konuşulmalı ve bir yol haritası çizilmeli. Gizlendikçe sadece sorunlar büyür gider. İki insan sorunları büyütmek için bir araya gelmiyor. İki insan hayatlarını kolaylaştırmak için bir araya geliyor. Ortadoğu'da yaşadığımız için bütün bu maddi durumlar erkeğe yükleniyor. Bu da yanlış bir çözüm şekli.
Bazen kadına da yükleniyor. Benim ailemde kadınlar da çok sorumluluk alıyor
Evet, elbette bu durumlarda olur
Cevap
21Cevap
konuşulmalı
Neredesin kuzum
pek giremiyorum siteye abla
Anladım canım, sebep ne. Sağlık durumu değil dimi
sağlıkla ilgili nedenler ama geçer inşallah
Hiç bir şey gizli kalmamalı, sonuçta er veya geç ortaya çıkacak. Birileri mahçup olurken, diğeri hesap soracak, unutulmayacak bir yara olarak her iki kişiye de acı ve hüzün verecek.
Hesap soran haklı ama bu noktada
Tüm şeffaflığıyla konuşmalı kadın ve erkek birbirlerini tamamlayan çift böyle olunur. Karşılıklı aşk, güven ve yol arkadaşlığı bunu gerektirir zaten her zaman..
Ama herkes kendini övüyor bakıyorsun gerisi kyf çıkıyor
Kuf*
Bence evlilik öncesinde bütün konular konuşulmalı. Saklanan konular elbet açığa çıkar ve evliliği yıpratır
Maalesef yıpratıyor
Kesinlikle konuşulmalı, çok büyük sorunlar oluyor sonra. Bizzat yaşadım çok büyük sorunlar oldu ayrılığın eşinden döndük
Erkek söylemedi değil mi
Hayır o hep söyledi ama ailesi çok çok taviz vermemek rağmen daha da aşağı çekmek istedi. Bu da beni rahatsız etti dolayısı ile
Kimi olsa rahatsiz eder, kendine saygı duyarak ayrılman isabet olmuş.
Ayrılmadık, evlendik ve eşimin ailesi ile görüşmüyoruz
Maddi konular, ilişkideki güveni etkileyebilir gizlemek yerine dürüst bir şekilde paylaşmak daha sağlıklı bir yaklaşım olabilir.
Gizleyen çok oluyor
O açıdan haklısın
Çok zor
Bunun makası bile olmaz. her şey açik ve net olmalı
Kesinlikle
Ve bu sözler yazılı noterden onay alınmalı
Birbirilerinin hayatları ile ilgili her detayı eşler bilmeli. Yoksa o evliliğin bir anlamı kalmaz.
Kesinlikle
Konuşulmalı tabii ki onunla kaç yıl evli kalacaksın 30 yıl falan
30 yıl çok uzun süre
Evet ama boşanmazsan 30da evlensen 60da ölsen 30 yıl oluyor ki insanların çoğu 60dan sonra ölüyor
Her şey konuşulmalı. Sürpriz yumurta almıyoruz sonuçta.
Öyje ama sürpriz oluyor
Her şey konuşulmalı gizli saklı kalmamalı sonuçta aynı evde yaşayacaksınız
Saklıyor çoğu
Olabilir ama bu sevgililik değilki em doğrusu her şeyi paylaşmak 😊
Parasızlık zarar verecekse orada ilişki bile yoktur
Evet öyleymiş
kesinlikle dürüst olmak da fayda var şeffaf olunmalı ki karşı tarafda gereksiz beklentiye girmesin
İşte bunu düşünmüyor bazıları
durust olunmali ki kadinin ne icin evlendigi ortaya ciksin
Kesinlikle katılıyorum
Konuşulmalı bence. Sonra evlilik içinde sorunlar çıkabilir. Ani bir şok yaşanmasın.
Sonradan sürpriz oluyor
Konuşulmalı sonuçta iki hayat bir oluyor birinin sorunu ikisinin sorunu olacak
Maddi manevi her şey konuşulmalı ki sonradan patlak vermesin
konuşulmalı eger erkegin işi gücü yoksa evlenmemeli
Tamamen şeffaf olunmalı
Oluyorlar mı
Yoo tonla yalan söylüyorlar
Gizlenmeli yoksa evlenme
İleride ne olacak
İleride Elele sırt sırta verip rahata birlikte cikacaksiniz
Ama evlilik aşaması bir kere oluyor
O sırt sırta vermek her erkeğe göre değil çoğunun yüreği yok
Yüreği olmayanla zaten dünya zengini olsa çıkma o yala
Konusulmalidir bencede
Bence de
konuşulması gerekiyor önemli bir konu bu
Kesinlikle
Ciftler onu anlar görür zaten
Görmüyor inan ki
Görmeyen cahillerde var tabi
tabiki açık açık konuşmak gerekir
Sence konuşuluyor mu
hayır çoğu insan gizliyor maalesef boşanmalar huzursuzluklar bu yüzden çıkıyor en çok
En büyük sebebi bu
her şeyi konuşmak gerek
konusulmali tabiiide
Etraf gizleyenlerle dolu
bos insan gizler evet
Çok haklısın tam boş insan işi
ben evlensem soylerdim ama kizlarda fakir sevmiyor😅
Konuşmalı her şey
Her şeyi
Oda olur
Bence konuşulmalı sonra ayrılık oluyor
Kesinlikle konuşulmalı
Her detay konuşulmalı
İnce ayrıntısına kadar
Konuşulmalı
Çoğu dürüst değil
Bence ailelerimin sorunlarıda konuşulmalı misal babam sinirli dedikoducu annem oğulcu vs gibide lafta kalıyor
Evet öyle gerçekten. Manevi konular da konuşulmalı
Konuşulmalı
Kesinlikle
baştan her şey açık ve net bir şekilde konuşulmalı
konuşulmalı
Konuşulmalı
Baştan konusulmali. Neyi kimden saklıyorsunuz.
Konusulmalı
Konuşulmali
konuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?