Bunu isteyerek yapan var mı yoksa toplum klasiği olduğu için mi yapıyorsunuz? Gerçekten seven birisi bunu yapar mi?


Öyle saçma sapan şeyler yapacağımı düşünmüyorum.
Cevap
1Cevap
Benim öyle şeyim olmadı ama olsaydı:İsteyerek yapardım. Beni ne kadar seviyor, onu ölçmeye çalışırdım.
sevginin ölçüsü ağzının tadını kaçırmakla mı ölçülüyor
Seven katlanır😊
tabii ki. geleneğimiz öyle değil ama tamtersi olsaydı içer miydin
İçerdim tabii. Neticede bir kere geliyor başımıza😊
Ben yapamamm sevdiğimeee🥲
Dökmem
Ben dökücem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar