evim icin şehrimde olan bi mobilyacıdan tüm mobilyalarımı aldım koltugum ilk seferinde yırtık geldi ve sanki ikinci elmiş gibi japonla yapıstırdılar gittiler kavga kıyamet götürdüler koltugu aldıgımız kişide bu bahaneyle renginide beğenmediyseniz renginide değiştirelim dediler bizde nişanlımla mobilyacıya gidip renk beğendik cocuga wpden fotosunu attık iki üc kerede bu renk olacak diye hatırlattık ama koltuk ikinci gelişinde yine yırtık geldi 😂 ve istediğimiz renk gelmedi sordugumuzda sisteme girmemişler rengi denildi. makyaj masamı kulp takarrken kırdılar makyaj masasının kırık yeriyle koltugun yırtık yerini götürdüler ama makyaj masam cam oldugu icin nerdeyse hepsinde kulp takarken camın icinden catlama olmus bunları götürmediler duruyo koltukta istediğimiz renk değil eski rengiyle geldi. yine kavga edilse belliki olmayacak işleri hiç düzgün değil ben bu mobilyacıyı nereye şikayet edebilirim hangi kuruma ve haklı cıkarmıyım bilginiz var mı
Aldığım ürünler yırtık geldi. Nereye şikayet edebilirim?
Bu hangi firma? Hakem heyetine başvurabilirsin ama yıllar sürer. Genelde bu işler sonuçsuz kalıyor. O yüzden gidip kurumsal ve bilindik markalardan almak en iyisi. Ben normal mobilyacılardaki mobilyaları daha çok beğenmiştim ama gidip Enza'dan aldım mesela sorun yaşamamak için.
Biraz paraya kıymak lazım. Ama her şey ateş pahası artık iki odun parçası binlerce lira. :( geçmiş olsun. Sen yine gerekli yerlere başvur ama dediğim gibi uzun sürer yıllar sürebilir. Gidip mobilyacı ile muhatap olman daha mantıklı olur gibi
ilkindede yırtık geldi kırıklar oluştu sonuc aynı koltugun yönü hatalıydı onu düzeltmişler bu sefer yıne yırtık renk istediğimiz gibi değil iyice mahvediyolar. bulaştırdıkca
yok ilkinde yırtık getirip sonra yüzsüzce japonla yapıstırdıktan sonra tartışmayla yenisini getirdiler işte baktım renk düzelmemiş yine yırtık artık uğraşmak istemedik sinirden mahvolduk belliki bu işi yapamıyolar direk şikayet edicez