Aldığım ürünler yırtık geldi. Nereye şikayet edebilirim?

evim icin şehrimde olan bi mobilyacıdan tüm mobilyalarımı aldım koltugum ilk seferinde yırtık geldi ve sanki ikinci elmiş gibi japonla yapıstırdılar gittiler kavga kıyamet götürdüler koltugu aldıgımız kişide bu bahaneyle renginide beğenmediyseniz renginide değiştirelim dediler bizde nişanlımla mobilyacıya gidip renk beğendik cocuga wpden fotosunu attık iki üc kerede bu renk olacak diye hatırlattık ama koltuk ikinci gelişinde yine yırtık geldi 😂 ve istediğimiz renk gelmedi sordugumuzda sisteme girmemişler rengi denildi. makyaj masamı kulp takarrken kırdılar makyaj masasının kırık yeriyle koltugun yırtık yerini götürdüler ama makyaj masam cam oldugu icin nerdeyse hepsinde kulp takarken camın icinden catlama olmus bunları götürmediler duruyo koltukta istediğimiz renk değil eski rengiyle geldi. yine kavga edilse belliki olmayacak işleri hiç düzgün değil ben bu mobilyacıyı nereye şikayet edebilirim hangi kuruma ve haklı cıkarmıyım bilginiz var mı
Aldığım ürünler yırtık geldi. Nereye şikayet edebilirim?
Aldığım ürünler yırtık geldi. Nereye şikayet edebilirim?
Aldığım ürünler yırtık geldi. Nereye şikayet edebilirim?
Cevapla