Televizyon sattım GittiGidiyor sitesinden alıcı gözümü alıyor diye iade etmek istedi bende müşteri memnuniyeti amaçlı alırım dedim ürünü kargodan aldım eve getirdim ekran kırık çıktı tabi kutuyu açarken video çektim komple Kutuda hasar yok ürün kırık çıktı ama
Ne yapmam gerekir? Zararı kim karşılar?
Sattığım ürün tarafıma iade geldi. Kutuyu açınca kırıktı, ne yapmam gerekir?
Alışveriş & Hediyeler konusunda 553 cevap paylaştı.
kargodan alırken kontrol ettiysen ve belgelediysen hak arayabilirsin.. ama kargo sana teslim edip gittikten sonra , evde paketi açıp da kırık ekran gördüysen kimseye anlatamazsın derdini. kısa ve net.
Alıcı taraf ufak çizik var dedi o tutanak tutmamıştı GittiGidiyor dedi tutanak tutma zorunluluğu yoktur Karşı taraf hiçbirşey göstermeden tarafıma gönderdi ben kutuyu açtım durum böyle video kaydı aldım Kutuda hasar yoktur ki tutanak tutulsun zaten açılsada kutu anlaşılmaz iç ekran kırılmış televizyon çalışınca gözüküyor ne yapıcam bilmiyorum vallahi
kargoyu ara önce baştan bence.. durumu anlat.. onların gönderileri sigortalı olur normalde.. ama kabul ettirebilir misin bilmiyorum. kargoda kırılmıştır muhtemelen.. sağa sola atıyorlar biliyorsun her şeyi
bilmiyorum ama bence mesele daha çok kargo firmasıyla ilgili gibi.. ama gittigidiyor müdahil olursa konuya , ve kargo firmasına onlar bildirirse durumu belki çözülebilir belli olmaz. olmazsa da , açık açık tüketici haklarına dilekçe ver , kargo firmasının zararı karşılamasını iste. kapalı bir ambalajı açıp da fişe takıp çalıştırıp kontrol edip tamam diyebileceğin kadar beklemez hiç bir kargo çalışanı.. paketi uzatır imzanı alır çeker gider.. bu yüzden tutanak tutturma şansım da olmadı. yetkili imazyı alıp kayboldu gitti diyeceksin. tüketici hakları paranı alabilir muhtemelen en kötü senaryoda.
Kutuyu açarken video çektim 2 köpük çıktı ama televizyon ile alakasız yere koymuş iç paketleme bir kere hatalıydı ama yinede böyle olmaz çünkü ekranda kırık yok iç ekranı kırmış ya kutuya tekme attı kutu sallanınca iç ekran hasar aldı ya da kargocu çok salladı getirirken kırıldı bilemiyorum vallahi bu akşam zor uyudum😂😂
Kutuda darbe yoktu alıcı gözümü alıyor dedi iade etmek istedi bende müşteri memnuniyeti amaçlı iade alayım dedim ürün geldi heryeri kırık video çektik açarken
Alıcı sinirli biriydi ilk iade gönderdim fuzili yere iade diye belkitte tekme attı sonra ben kabul edince böyle gönderdi 😂😂 bilmiyorum vallahi 2500 TL param şu an çöp GittiGidiyor karşılarım acaba bunu
Ben gönderirken çekmiştim alıcıya ben tutanak tut dedim ürün gelince alıcı alıyor eve götürüp kuruyor şaka gibi GittiGidiyor beni aradı müşteri memnuniyeti amaçlı geri alın dedi bende tamam dedim ürün geldi durum bu GittiGidiyor video istedi attım bilmiyorum bu sefer ne derlee