Sözlenen arkadaşım çeyizine aldığımız hediyeyi beğenmedi, bu yaptığı ayıp değil mi?

Arkadasim sozlendi ve biz ona hediye olarak mutfak esyasi blender aldik. Bana ketel alsinlar dedi. Blender 50€ ketel ise 130€. Boyle istemesi ayip degil mi hediye hediyedir sonucta. Hediye alsak mi almasak mi

Sözlenen arkadaşım çeyizine aldığımız hediyeyi beğenmedi, bu yaptığı ayıp değil mi?
Cevapla