AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Almak lazım yavaştan herşeye kat kat zam geliyor
Çok fazla hemde 🥺
Zaten böyle olması lazım
Nişanlanmadwn mı
Hayır
Ne peki
Doğru yoldasın 😄
Ahaha 😂
çeyiz mi 18 yaşında mı ne saçma
23 yaşındayım
18 sandım benden büyüksün ay olarak
Nasıl sandın mesela
2000 ocak mı yaz mesajdan
tutt bırakma..
Okeyyy
yolunda emin adımlar at
Mantıklı en kötü kendin kullanırsın
Bende öyle düşünüyorum
Gerek yok ortada bişey yoksa
Aileler biliyor
Doğru yol devam herşeye zam geliyor 😁😁😁
Dün aldığım ütüye bugün 300 TL zam gelmiş 😥
Yaaa bak 😁😁😁 al ne varsa al 🤣
😂😂
Kıyamam insallah oda olur.
İnşallah olursa yazarım buraya 🤪
Yolundan şaşma
Doğru yoldasın enflasyon var
Evet doğru yoldasın hedef koy evlenene kadar 5 sandık çeyiz
Evet bunun hazırlığı önceden başlar
Sen hazır ol. Ulaşırım sana
Lan yanlış yazmışım. kb
hiç bozma aynen devam
Çok doğru Bi yol ne olacağı belli olmaz
Doğru yoldasın ablam 😂
Her şeye zam geliyor. Doğru yoldasın
Önce alışveriş sonra fiş, doğru yoldasın
Hahahaha aynen benim ablam😂😂😂😂
Neler aldı ablan
Herseyi😂 ve ortada fol yok yumurta yok
O daha kötü
Bir anda hepsini alamazsın zaten mantıklı böyle
Evet onlinedan indirim takip ediyorum mağazada iki katı
some vizyonsuz girl problems
Neye dayanarak bunu diyosun 😂
çeyiz 🤷🏻♀️
O zaman ülkedeki evlenme hazırlığı yapan tüm kızlar vizyonsuz sana göre 😂
ayrıca sevgilin beden alıyor yarın bir gün bitince yüzüne vurabilir
bir vizyonsuzca hamle dahaa😅
Vizyonlu olduğu için o alıyor 😂 yüzüme vursa en ufak tartışmada vururdu zaten 🤪
Çok gördük bunları kankaa çoook
E tabi vizyonsuz adamlarla takılmanın sonucu aşkım 💋 Kalite ne arar bunlarda
Kızla alakalı bir durum aslında bu ama anlayana işte
Ben hesabı dahi ödetmem mesela
Bu adamla alakalı daha çok. Erkekler yatırım yaptığı kadını daha çok seviyor. Senin sorumluluğunu alamıyorsa birlikte olmanın anlamı ne?
O yüzden yapmak istediği şeylere hayır yapma demiyorum. Çünkü değerliyim ve her şeyin en iyisini hak ediyorum. Sende adama müsaade et ki centilmen olsun hesabı ödesin...
Değerin bana yaptığı yatırımlarla doğru orantılı olduğunu bilmiyordum ya sağol aydınlattın bizi
Değer vermese sana 5 kuruş harcamaz üzgünüm ama böyle. Sende onlardan birisin anlaşılan
Aşkım ben değeri parayla ölçmüyorum ya
Yani benim için ince düşünceli olması kredi kartından çok daha fazlasııı🥲
İnce düşünceli olması tam da bu zaten. İnce düşünebilseydi ödetmezdi 🥺 sen çok üzülürsün
Napcan işte bizim gibi kızlar üzülüyo
Kıyamıyoruz edemiyoruz ama gel gör ki bazıları soyup soğana çeviriyor aslında öyle olacaksın ya hem değerin de artıyor
E hani az önce değeri parayla ölçmüyordun 😅 . Evet kıyamazsan kıyarlar. şu an çok değerliyim karşı tarafın gözünde , bir dediğin iki olmuyor mis 😌
Ama yapma etme deseydim demek ki bu kız kendine değer vermiyor layık görmüyor ben niye vereyim diyip geri çekiliyor.
Yok alma etme nereye kadar bak 5 yıllık bir ilişkim var çocuktan şu ana kadar hiçbir şey istemedim
Yani mesela istediğim bir şey var nasıl dile getirebilirim ki durumu pek yok
5 yıllık çok fazla yaşınız mı küçük bilmiyorum ama en azından bi söz olabilirdi. Çok uzayan ilişkilerde bir süre sonra alışkanlık oluşuyor , kavgalar çoğalıyor. İstediğin şey ne mesela
ben 23 o 25 yaşında
Okul falan bitmedi uğraşıyoruz
O da mı öğrenci hâlâ
Ya mesela geçen mac ın bi far paletini beğenmiştim kuzenim de şey dedi enişteye söyle de alsın sana ben de söylemeyi denedim ama utandım ya benden dileniyor falan dicek diye gidip kendim aldım
Onun okulu bitti kpss ye girdi
Bu dilenmek değil ki? İstiyosun alabilir de kendi hiç teklif etmiyor mu alalım şunu diye
Allah var her zaman sorar aşkım bir şeye ihtiyacın varsa söyle diye ama biliyorsun her şey çok pahalı ve su an işi yok kıyamıyorum yani zora sokmak istemiyorum
Geçen baya lüks bir mekana oturduk parası yoktu ben ödedim sorun değil ama ne bileyim
O ara söyleyeceksin işte. Sen niye onu düşünüyorsun? Sende hata sana harcamadığı parayı başkasına harcadığında bakarsın öyle
Kendisi mi oturalım dedi? Ya da düşünmüyor mu sen nasıl ödeyeceksin diye , senin durumun ondan daha iyiyse bilemem
Beraber karar verdik o mekana evet benim durumum daha iyi çoğu zaman ben ödüyorum ama en azından bazen bir şeyler alsa
Benim suçum ben çocuğa demiyorum şunu al diye falan
Geçen gratise gittik aşkım param yok kusura bakma dedi yine hiçbir şey almadı bana
Sen çok kötü alıştırmışsın belkide var ama harcamak istemiyor çünkü biliyor sende olduğunu bunu düzelteyim dersen de bu zamana kadar istemedi bundan sonra istiyor sen paragöz olarak görülürsün.
Böyle demesi bile çok kötü erkek adam yine kırmaz en azından o cümleyi kurmaz herkes gibi sende heves ediyosun içinde kalıyordur.
Mesela nasıl başlayabilirim konuya
Diyelim ki bir şey istedim link falan mı atayım
Maddi olarak ondan çok iyiyim bir şey beklemiyorum o yüzden ama yaşıtlarıma bakıyorum ben baya geri plandayim bu konuda ya
Yan yana değilsen link at güzel dille söyle ihtiyacının olduğunu sevip dğeer veriyorsa alır zaten. Dışarıda da sen planı yap mesela sen yönlendir. Hiç çiçek vs alıyormu evine sürpriz yapıyor mu
Belkide durumun iyi olduğu için sana ödetiyor bir şey de yapmıyo sen zaten alıyosun diye
çiçeği 5 kez falan aldı
5 yılda 5 kez mi 😳
Evet
Görsen gül gibi kızım be
Seninkinde iş yok o halde 😃 hiç ciddi düşünmüyor musunuz
Ciddi düşünüyoruz ama bizden olmaz galiba
Neden vakit kaybediyorsun böyle biriyle o zaman. Farkındasın da her şeyin. Bana pek sorumluluk sahibi gibi gelmedi anlattığın kadarıyla
Şimdi ayrılacağım zaten olmuyor böyle
Para harcamasın tamam ama çiçek ne ki ya çok mu para cidden
Durduk yere niye ayrılıyosun demez mi
zzten dün gece de tartıştık bir konudan dolayı
Anlıyorum. Tabi sen bilirsin
Bulmuşun agayı ne istiyosan aldır
ben dizmem yenisi cikiyor hep
Elinde sonunda alacaksın evlenince bu sefer daha iyisi çıkınca eldekini atacak mısın?
eldekini atmak istemeyeceğim için almıyorum :) evlenirken alicam herşeyi parayi kenara ayariyorum alacağima
Daha pahalıya alırsın
Al ya. Tek yaşarsan da tek kullanırsın.
En kötü öyle yaparım 😅
Niye kötü olsun :D en iyisi
şu an bir birlikteliğim var ve mutluyuz biterse iyi olmaz ikimiz içinde 😅
Doğru yoldaşın bacim
Bırsey olmaz
kesinlikle doğru yoldasın. öyle olmalı zaten
Kesinlikle
Alın alın sjsjs
diz diz mis gibi hahah😂
Aynen
Ahahah olsun diz yinede
Yarısını hallettik bakalım
Kendi düşüncen konuşmak yanlış olur
yanlış
Nedenmiş
Bende hazırlıyorm ortada adam da yok
Bende adam olmasına rağmen linç yedim seni harcarlar sus 😂
Hahahha 😁😁 bende onları yerimmmm
Bende vardı da şansını kaybetti🤷🏼♀️
Sen daha küçüksün bir de aman aman kaç 😂
Pahalilasiyor her şey napim başlamak lazım şimdiden azar azar
Kaç yaşındasın ki
23
Çeyiz yapıp çekil ortadan 😁
Niye kızz
Adam da varmış 😁 bitirip çekilin
Bitirmek hiç kolay değilll özellikle kararsız biriyim ve en iyisini istiyorummmm zorlanıyorummm
O sorun bende de var bir şey için koca şehri gezebilirm
Ben gezmiyorum hep online aldım
Benim dokunmam lazm
Gelince dokun 😂
Hahaha olmaz öyle
Olur olur mis gibi
Bu arada Instagramdaki msjlri siliyorm sayfayı yeniledgimde geri geliyo sende de öyle mi bakarmizn
Olmuyo olmyo😁
Yo normal bende
Bı kaç arkdsima da sordm onlarda da silinmiyormus
Fiyatların arttigi bu dönemde dogru yapıyorsun
Çok hemdee
Devam et ama evlenmek içinde damat lazım unutma
Damat var zaten o alıyor , açıklamayı iyi okursan anlarsın
Seni oyaliyor
Nerden biliyosun başına mı geldi böylesi
İleri görüşlüyum diyelim canm
Hadi ya öyle mi olmuş
Yes see you later
Ay vasat
Senin gibi
İncelediğim kadarıyla çok boş birisin. Seni ciddiye alamıyorum
Haaha kişi kendisinden bilirmiş
Görünen köy diyelim ona
Haaha gerçekten bir şeyler eksik sende
Bence eziklik psikolojisi var
Sende
Tabi cnm😁
💋💋
Ne guzel iste
Çok güzellll
Hayırlısı olsun
Teşekkürler
Ama yol nasıl güzel
Ama yol nasıl pahalı
para önemli değil
Bekarlik sultanliktir boş ver
Niye sen evli ve pişman mısın
Bekar ve mutluyum😀
Yaşın genç daha
Bunu genelde 30 sonrası hâlâ bekar olanlar diyor
Kismet bakalim
Türkiye'deki en gereksiz şeylerden birisi çeyiz
Fakirlere göre öyle
Bilgilendirme : Merhaba. Çeyiz dediğimiz şey yarın bir gün yuvamızda kullanacağımız eşyalardır. Zaruri olanları da keyfi olanları da vardır. Lakin hepsi de kullanılacak türden eşyalardır.
Bilgilendirme bitti.
Memelerine kurban olsunlar senin
Ekonomiye bakılırsa doğru yoldasın
Temelini atmaya başlamışsın
Evet 😂
Doğru Yolda Sın
Ya olursa
Aferin
İçgüdüsel bir şey
Bugün alsan yarına göre kardasın
Degisikmis
Öylesiniz
Hayır değilsin
Neden 😂
Ya şimdi çeyiz yaptın yarın öbür gün yemeye ekmek bulamayacağız millet şu an düğün yapamıyor kira ödeyemeyecek çocuk olcak onun sıkıntısı ayrı
Banane milletten bu çeyiz almama mı engel anlamadım
İlerisi için dedim çeyiz almana bir şey demedim
Millet değil aynı zamanda senin için de dedim tek çeyiz ile olmuyor çünkü
Maddiyat sıkıntı değil bizim için , bunların bi maliyet olduğunu herkes biliyor ona göre yapıyorlar bütçeleri neyse.
Sıkıntı değilse sorun yok o halde
O yüzden dediğin saçma geldi birass yarısından fazlasını tamamladık zaten 😊
Yok ben konuyu sadece çeyizden örnek vermedim ilerisi için fikrimi belirttim maddi anlamda sıkıntı olmaması güzel ekonomik krizden dolayı söyledim evlenenlerin bir kısmı düğün de yapmıyor veya bu sebeplerden dolayı yuva kursalar bile maddi sıkıntı yaşayıp tekrar başa sarıyorlar
Evet yapmayan çok düğünü ama ben istiyorum eğer yapmazsam da bu maddiyattan kaynaklı olmaz. Yuva kurmak kolay değil elbette maddi manevi emek çok özellikle de tek maaşla geçiniyorlarsa daha da zor. O durumda çocuk düşünmek aptallık olur
Çok doğru yoldasın böyle devam
Devam
Aynen doğru yol glgoho
😃😃
Tam gaz devam 😅😅😅
😅😅
Uffffff hadi yol. al
Ne diyosun be kezban
Aynen hfhgff
Ağla
Sen turkiyede ağla bul bi enayi evde çocuk bak hadi sg
Anan gibi mi senin gibi kafasız doğurmul
Hadi ablacım
😂😂😂evet
Ne güldün kızzz
Bazı anılarım var da pndan güldüm 😌
Terk mi edildin
Yok canıım neden güleyim böyle bir şey olsa
Ne olabilir çeyizle anın 😅
Degilsin😜