+1 yılÇeyizi ben almıyorum ama annem alıyor. Türk adeti işte. 1 günde en fazla 1 haftada alınır tabi fiyatları da arttığı için aldığı iyi olmuş dediğimiz birkaç ürün var.
09 Yorumla
Soran+1 yılNeden annen alıyor
- +1 yıl
Yani istiyor alıyor maaşı da var çalışıyor hala ben de çalışıyorum ama yiyorum paramı haha
Soran+1 yılAnnene yük olman biraz saçma geldi istediğini alıyor mu bari
- +1 yıl
Hayır ama benim için fark etmez bazen güzel şeyler alıyor bazen saçma. Ama küçük ev aletlerini kalitelisinden alıyor oblar güzel. Ayrıca annem kendi isteği ile alıyor ben evlenmeyi bile düşünmüyorum
Soran+1 yılFark etmez olur mu boşuna masraf yapıyor o zaman kadın.
- +1 yıl
Boşuna değil tabi onları kullanıcam evlenirsem ve yani onun hobisi seviyor. Bence boşuna değil yani
Soran+1 yılSen evleninceye onların modası geçer. Kendi isteğinle kendin alsan daha güzel olur. Sen bilirsin tabi
- +1 yıl
Modası geçmiyor aslında çok daha güzel oluyorlar. Özellikle kahvaltılık takım şimdi arasan bulamazsın baya iyi almış. Bazıları da işte zevkime uymuyor ama kullanışlı yani illa evlendikten sonra da kırılacak veya yenileri alınacak.
Soran+1 yılBilemiyorum bana uymuyor böyle antika geliyor zamanla
En İyi Cevaplar
+1 yılAl al her şey zamlı bende mağazalar dan alamıyorum bak net üzeri aldım çeyizlik leri 5. milyara halletim günlük kullanımlar ayrı vardı zaten her şey uçmuş bildiği vardır sen al bende nişanlıyım şu zamana kadar. alsaydim keşke diyorum doğru düzgün şeyler kaliteli ürünler almak çok zorlaştı
013 Yorumla
Soran+1 yılBende mağazadan almıyorum üşendiğim için online olunca mis gibi evime geliyo 😂 çay makinesi aldın mı bu aralar ona bakıyorum bitane aldım sevmedim
- +1 yıl
Ona daha sıra gelmedi şu tencere setiyle kaşık takımını aldım şu çay seti hem kettle. olarak ikisi bir. arada daha kullanışlı bende öyle düşünüyorum ama. oglana aticam şu yeni çıkan türk kahve makinası aldım ben mağazadakiler netten çok pahalı ayrı ayrı aldım takımlar felan farklı amman boş ver idare etsin yeter 6 kişilik aldım uygun geliyorlar ilerde oğlana da aldırırım. yetmedigi yerde beraber çalışıyoruz zaten halıları ben alcam mesela bir buçuk ay kaldı düğün e elektrikli süpürge aldım onuda babama. soyledim. rengini filan mağazadan babam gitti 2 milyar oda bunları aldın mi
- +1 yıl
Kahvaltı takımı da bir sene önce BİM e gelmişti ordan almıştım 😂
- +1 yıl
Tencere takımı granit al alırken eğer almadiysan süperler çok kullanışlı sağlam iyiler
- +1 yıl
3 Tencere.1. tavasiyla şu an bir milyara aldım net üzeri bugün ulaştı öğlen yemeğinde eve uğradım. sirf bakanı için gerçekten çok iyiler aklında bulunsun
Soran+1 yılBen hem granit hem çelik aldım şimdide tefalin yeni tava ve tenceresinden alıcaz. Ben hiç öyle yerlerden almadım gitmeye üseniyorum. Küçük ev aletlerini hallettim bir tek Arçelik türk kahvesi kaldı
- +1 yıl
Bende arçelik aldım türk kahvesini kırmızı bir rengi var denedik bile hatta 😂benimde bir kettle yani çaycı ve halılarım eksik oda yapsın azcık tost makinası vs herşeyi devletten beklemesinler hayat müşterek benden bu kadar beyaz eşyaları de ben aldım çelik annem çeyiz de kullanmamış çeyiz dekileri ni sen al dedi bende onları alcam günlüğe granitleri de misafirlik geleceğinde ciakrtirim banada çok zor geliyo dışarı çıkmak hele şu sıcak havalarda eziyet gibi geliyor şuraya buraya gidelim diyor annemler bazen öyle zor ki😀anca nişanlımla görüşüp ise gidip geliyorum siz de söz Nisan yok dimi daha
Soran+1 yılBenimkinde sadece siyah rengi var bende siyah istiyordum zaten , şu çift hazneli 8 kişilik olanlardan. Ben genelde tek gezerim sevgilim gün içinde yoğun diye 😥
Soran+1 yılNişanımız bu yaz sonu nasipse.
- +1 yıl
Hadi hayırlısı olsun evlilik teklifi yapicak mi hiç fikri var mı kıyıdan köşeden anlastirmiyor mu latte makinaları ni da istiyorum biz latte cik tüketiyoruz ama. baktim 7 8 milyar simlik daha dursun kıyıda elbet alirim😀bizim. isler 5 te bitiyor ya sıkıntı yokta genelde pazar görüşürüz ama bazen aniden geliyorum.2. daya ordayım diyip hemen acele acele giyinmem yokmu hafta içleri bir sor müsait miyim değil miyim baştan ya da gün içinde soyle bende hazır dururum bari böyle huyu var siz akşamları çıkartır belki aileler de biliyordur
Soran+1 yılYapacak ailesine de söylemiş bana da çıtlatıyor arada. Nespresso aldım ben çok güzel tavsiye ederim. O dediğin şeyleri sevmiyorum emrivaki geliyor bizim her seyimiz planlı 😅 ben yanında kalmaya gidiyorum bir iki hafta sonra ailesinin yanına geçiyoruz birazda orada kalıyoruz genelde böyle oluyor
- +1 yıl
Aklıma yazdım bu fikrini teşekkür ederim bende sevmiyorum. ve plansız programsız olan şeyleri sevmiyorum ama benim kide böyle işte napican🤣ayrı sehirdesiniz siz sanırım
Soran+1 yılEvet ayrıyız ama sık sık beni yanına getirtir sorun etmiyoruz bu yüzden. Normalde aynı şehirdeydik beraber yaşadık bir dönem iş durumu olunca gitti bende gidecektim aynı iş durumundan şimdilik kalıyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla boyle yapanlar kocada buluyor zaten evrene mesaj veryosun çekiyor galiba 😅
03 Yorumla
Soran+1 yılKocayı buldum zaten 😅 o alıyor sağolsun
Cevap sahibi+1 yılKiz ne enayi bulmusun biz olsak herseyi bize kitlerler 🤣
Soran+1 yılAklınızı kullanın sizde 😂🤪
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilin çok zengin sanırım
13 Yorumla
Soran+1 yılNerden çıktı bu
Cevap sahibi+1 yılNe demek nerden çıktı her şeyi o alıyor yazmissin su zamanda çok zor her istenileni almak
Soran+1 yılSeviliyorumdur belki 😃 şaka bir yana iyi diyelim iyi olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı.
u +1 yılDoğru yol
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılVay canına evlenmeye niyetlenen erkek mi kalmış.
Vay yiğidim aslanım benim.
Bu delikanlıyı tanımak isteriz.
Bu memlekette evlenmek=ıntihar oldu.
Ekonomik olarak bir eve yetemezseniz o evde huzur aramayınız.
Gösterişin bu kadar revaçta ve kolay ulaşılabilir olduğu dönemde.
Neyse bastık negatifi, negatifi alıyor ki niyeti ciddi. Her geçen gününde ürünlere getirdiği zam hesap edilirse, akıllıca ama senin buraya yazman çok doğru olmamış.
O kadar haset insan varki piyasada her ne yapıyorsan bir yılan kadar sessiz olmalısın.14 Yorumla
Soran+1 yılNereye sorayım? Ve neden sessiz olayım
Cevap sahibi+1 yılNazar ve haset diye bişeyin varlığından haberin yok heralde, belliki daha toysunuz hayat öğretir. Bi kaç olması mümkün işiniz sırf bu yüzden olmasın anlarsınız.
Bu enerjiler var ve tesiride var maalesef.
Ve fiziken zarar verebilecek olanlara hiç bahsetmemen dahada önemli. Herşeyi ortada olan insanın işi rast gitmez, sen beni dinle. 😊
Soran+1 yılEvet biliyorum bunu ama sende bilerek olumsuz konuştun amaç neydi
Cevap sahibi+1 yılOlumsuz olanın ben olduğumu mu düşünüyorsun.
😂 sizin ülkenin içinde bulunduğu kaostan haberiniz mi yok, yoksa anlamazdan mı geliyorsunuz.
Öyle anne baba evindeki sevgililiğe benzemez evlilik.
Duvarı nem yiğidi gam yıkar.
Ekonomik olarak evde sıkıntı olduğu zaman zaten hiç bir şey yolunda girmeyecek. Bu benim bastığım lafta bir negatif değil, gerçekler. Enflasyon canavarı ve insanımızın karaktersizligi yüzünden dünyanın kilit noktası olan bir ülkede herşeye ulaşmakta güçlük çekiyoruz. Neyse ne desek boş bir 5 sene daha evire, çevire şey yapsınlar diye verdiler yine şikayet etmeye hakkımızda yok.
+1 yılEvet her şey hergeçen gün doların altının yükselişinden bile çok daha fazla pahallılaşıyor. Ürün moda takıntın yoksa al. Tabağa çanağada moda getirdiler millette m4l gibi kendisini sömürtüyor habire yenilerini alıyorlar.
20 YorumlaAslında iyi yapıyorsun. Düğün zamanı daha rahat olacaksın, koşturmaca yaşamayacaksın.
23 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle modası geçmeyecek parçalar alıyorum zaten
Soran+1 yıl🤍🤍
Yıllar içinde yıpranmayacak, eskimeyecek her türlü ürün alınabilir; hiperenflasyon dönemindeyiz. Fiyatlar daha da artacak; bugünleri bile mumla arayacağız. Diğer bir alternatif de; çeyiz hesabı açın, oraya dolar ya da altın koyun, ve asla dokunmayın.
00 YorumlaBu devirde çeyiz dizmek bile bir yatırım hâline gelmişken, en doğrusunu yapıyorsunuz diyebilirim.
Zira bi'kaç gün önce aldığınız hiç bir şey, şu an aynı fiyatta olmuyor.. 😶01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bugün baktığımda yine zam gelmişti
+1 yıl😂 Gülüyorum ama fiyatlara göre gayet mantıklı çünkü her geçen gün artıyor. Önceliğin ıvır zıvır olmasın. Gerçekten ihtiyacım olacak dediklerini al. Sonradan alıp da köşede durunca israf...
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden gülüyorsun :) temel olanları aldım ıvır zıvır almıyorum
- +1 yıl
Ya çünkü çeyiz dizicem diye her şeyi alan var ve sonra da hepsi cok almışım diyor. Denge şart o yüzden sana gülmüyorum yani 🥰
Soran+1 yılÇeyiz defteri aldık ona göre ilerliyorum fazla olmuyo
- +1 yıl
Mantıklı 👍🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence en iyisini yapıyorsun şimdiden alıp koymak mantıklı. En azından hazır olur ve düğün telaşında bunlarla uğraşmazsın. Peki düğünü o mu ödeyecek yoksa ortak mı ödeyelim diyor? Çünkü normalde erkek öder gelenek odur.
118 Yorumla
Soran+1 yılTabiki düğünü o yapacak çeyizi de o yapıyor zten
Cevap sahibi+1 yılBenimki ortak ödeyelim demişti ben keriz miyim niye ödüyorum erkek öder dedim. Ben geleneklerle büyüdüm kızın alacağı şeyler var erkeğin alacağı şeyler var dedim. Çalışmak istiyor musun bütçen ne durumda olur diye bile sormadı kendince fikirler buldu benden fikir almadan. Belki çalışmak istemiyorum belki istiyorum kendime çalışacağım. Ne münasebet ya. Geleneğe bağlı kalmayalım diyip durdu ben de bıraktım başka keriz bul dedim. İyi yapmış mıyım?
Cevap sahibi+1 yılHe bide işine gelmiyorsa başka kapıya dedim. Açık açık işime gelmiyor diye cevap verdi. Bunu şimdi diyen baştan böyle yapan ilerde evde de sorumluluk almaz hayatım zehir olur diye düşündüm. Bu cevaptan sonra ben kabul etsem ailem kabul etmez zaten. Kendimi kılpayı kurtarmışım diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılAnne kuzusunun tekiydi her fırsatta annesini koruyordu. Annesi erkek kız ayrımı zihniyetinde olan bir insan. Ses kaydında duydum resmen açık açık erkek yapar kız yapamaz sen erkek adamsın oğlum diyodu. Ses kaydında annesine karşı geldi allah var ama ben annesinin saçma düşündüğünü kırıldığımı söyleyince çıldırdı anneme saygı duymak zorundasın dedi. Bunlar da üst üste gelince ayrıldım hayatım zehir olacaktı
Cevap sahibi+1 yılSenin sorunun altında içimi döktüm kusura bakma kdjdjddj
Soran+1 yılBitirdiniz mi tamamen
Cevap sahibi+1 yılEvet bitirdim bidaha ağzında kuş tutsa olmaz
Soran+1 yılAllah korumuş demek ki kaç yaşındasın
Cevap sahibi+1 yılEvet öyle oldu çok şükür geç olmadan fark ettim ailece ne yobaz olduklarını. 24 yaşındayım
Soran+1 yılNasibine göre bulursun birini. Ben öyle geleneksel takılmıyorum ama her şeyim en iyisidir
Cevap sahibi+1 yılNe kadar öyle olsa da bi kız her şey usulünce ve tam olsun ister çünkü bir kere evleniyoruz ve biz kızlar daha duygusal bakıyor olaya. Şimdi taviz verseydim ilerde de tepeme çıkardı. Sınırlarım var ve sınırlarımı hiçe sayamam. Her kız böyle olmalı çünkü bazı erkekler manipüle etme peşinde bazı durumlarda. Bak istedim oldu havasındalar. Şimdi karalar bağlıyo beter olsun. Çok şükür kurtuldum ve inşallah nasibime göre birini bulurum. Çok teşekkür ederim
Soran+1 yılBen sadece her şeyim tam ve marka olsun takıntısındayım şık ve modern olsun isterim
Cevap sahibi+1 yılAma bak ona rağmen ödetmiyo aferin. Ben hanzolara denk geliyorum demek ki kdjdjdjd
Soran+1 yılMaşallah de kız 🥲
Cevap sahibi+1 yılMaşallah maşallah 🧿 darısı başına de kız 😅
Soran+1 yılDarısı başınaaaa 😅
Cevap sahibi+1 yılAmiiiiiinn 😂
Soran+1 yıl😂😂
Doğru yoldasın yoksa giderek alınmaz hale gelecek her şey
10 Yorumla
+1 yılAlabiliyorken almak lazım, ilerleyen zamanlarda ne olacağı belli olmaz.
10 YorumlaMalum ülkede hayat şartları zorlanıyor, almana bak yoksa bir daha alamıyorsun.
10 YorumlaValla ben aldıklarımı yavaş yavaş kullanmaya başlıyorum 😂 ilerleyen zamanda tekrar yıkar temizler kutularım artık 🤣
17 Yorumla
Soran+1 yılKız ben kıyamıyorum 😂 sen nasıl kullanıyosunnnn
Soran+1 yılAyy hangi marka aldınnn kafam karışıktı benimde sorayımmm 😂😂
Soran+1 yılGörmüştüm ama ben ikili arçelik olandan istiyorum biraz tuzlu ama görüntüsüü 🤤
Soran+1 yılSet almıyorum Korkmaz tostkolik aldım mesela renk uydurmaya çalısıyorum
+1 yılÇok doğru yapıyorsun senin aldıkların 1 ay sonra bile amasimin anı oluyor afedersin. Şimdiden başlamak lazim.
13 Yorumla
Soran+1 yılDün aldığım ürüne 300 TL zam gelmiş bugün inanılmaz ya
- +1 yıl
Valla ülke öyle bir yer ki bugün aldın aldın yoksa şansına küs durumu yani
Soran+1 yılKesinlikle tam zamanında başlamışım diyorum.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen evlendikten 2 sene sonra almaya başladım tabi o an evimiz yoktu, olduktan sonra 2-3 ay içerisinde.. çok hoşuma gidiyor 🤩 kararı sen verde en çok sen kullanacaksın sonuçta, doğru yoldasın bence 😅
09 Yorumla
Soran+1 yılBen o kadar bekleyemem 😂
Cevap sahibi+1 yılBekle diye demiyorum daha yeni evim oldu yani anahtarı bir ay sonra alabileceğim üç ay çnceden başladım almaya anlamında söyledim. Fsrk etmiyor sonuçta alınacak şimdiden başlasan bile al ama zevkine göre başkasını karıştırma
Soran+1 yılKimseye karıstırmıyorum zaten uyuşmuyo kafalarımız. Çay makinesş olarak ne almıstın
Cevap sahibi+1 yılEmsan dan aldım çay makinesini çaydanlık almadım
Soran+1 yılNasıl memnun musun
Cevap sahibi+1 yılDaha 2 defa kullandım şimdilik evet
Soran+1 yılYeni mi evlisin anlamadım 😂
Cevap sahibi+1 yılYeni evim olacak yeni evli değilim
Soran+1 yılAnliyorummmm
+1 yılBu hayatta aldın aldın aldın zam gelmeden yoksa bir daha alamazsın çeyizini diz ne olacağı belli olmaz hanım abla ajsjsjs
10 Yorumla
+1 yılboş ver al al biriktir o olmasa başkası olur 😂😂 çok zam geliyo sonra içine sineni alamazsın
15 Yorumla
Soran+1 yılÇoğunu aldık 😃
- +1 yıl
Benim çocukluğumdaki çeyiz tanımı dantellerden ibaretti o yüzden çeyizi saçma bulurdum ve hiç bir şey almadan evlendim, evlendikten hemen sonra ekonomik kriz başladı ve istediklerimi de sürekli erteliyorum ben erteledikçe onlar zamlanıyor. Halbuki çeyiz olarak düşünmeyip ilerde ayrı eve çıkarsam diye düşünerek biriktirseydim şimdi her istediğim elimin altında olacaktı.
Soran+1 yılHadi ya kötü olmış senin için ben iki türlü de düşünüyorum açıkçası. Ne olacağı belli olmaz sonuçta belki tek eve çıkıcam
- +1 yıl
Aynen öyle, ne olacağı belli olmuyor herşeye hazırlıklı olmak lazım
Soran+1 yılTabiki
Niyet onemli tatlım mesela ben olunca alirim diyorum 😅
14 Yorumla
Soran+1 yılNe olunca
Soran+1 yılEvlilik yolundaysan zaten ihtiyaç vardır
Çeyiz enerjisini zengin koca bulmaya ver. 40 ından sonra bulduğun koca ne işine yarar. Çeyizin modası da geçmiş olur.
15 Yorumla
Soran+1 yılBuldum da sana Zengin olmadığını düşündüren nedir 😂
Soran+1 yılÖyle Yapıyorum yarısını , istediğim varsa alıyorum arada , o da Vakti geldiği için zaten alayım diyor. Ne aldıysa da son moda markalardan
Soran+1 yılHerkes öyle diyor bakalımm
+1 yılHer şey pahalaniyor mantıklı bir bakıma. Tabak çanak vs.
17 Yorumla
Soran+1 yılAldıklarım zamlanmış şimdiden. Aldıkça alıyorum bakalım
- +1 yıl
Neler aldın. Ben keşke yemek, kahvaltı takımını yıllar önce alsaymisim diyorum çok uygundu. Modasi da geçmeyen şeylerdi.
Soran+1 yılSu , Yemek , kahvaltı , pasta takımı aldım. Granit ve çelik tencere aldım. şimdide Tefal tavalara taktım
Soran+1 yılDün de tüm küçük ev aletlerini aldım baktım zam gelmiş
- +1 yıl
İyi yapmışsın, güle güle kullan.
Soran+1 yılburada da mı sen ya her soruma geliyosun
- +1 yıl
O g. zekali sen miydin😂bak insan gibi konuşunca nasil cevap verdigimi de görmüş oldun. Insanlik, ilim, irfan öğren sadece çeyiz düzmeyle olmuyor. Bir de yalancıliği bırak küçük kız. Egitim şart 😉
Bu kadar heves iyi bir şey değil. Sonra hayal kırıklığına uğrama
14 Yorumla
Soran+1 yılNeden uğrayacakmışım?
Soran+1 yılen tatlı , heyecanlı zamanlar benim için şu an ayrılığı hiç düşünmedik o yüzden kendisi alıyor daha çok
Doğru yoldasın. En kötü ayrı eve çıkarsın kendin kullanırsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum eskiyecek hali yok durdupu yerde
Diz diz eğer aday çıkmazsa bile onları sen kullanırsın 😅
03 Yorumla
Soran+1 yılAday var
Soran+1 yıl:)))
+1 yılÖn evlilik teklifi ediyor mübarek. Doğruluğu bariz belli yol.
06 Yorumla
Soran+1 yılNe bu bir evlilik teklifi mi 😂🙈
- +1 yıl
Anlayana tabiki 😃
Soran+1 yılEdecek aşkım biliyoree
- +1 yıl
Mutluluklar dilerim 💝
Soran+1 yılTeşekkür ederim 💖
- +1 yıl
💝🕊️💝🕊️
Bende öyle yapıyorum vala bişey beğendiğim an alıyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılNeler aldın peki küçük ev aletlerini hallettin mi
Soran+1 yılHangi markalardan aldın
Soran+1 yılOrta segmentte
+1 yılEvet eğer şimdi sıra sıra almazsan bir anda alırsan olmaz paran yetmez
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılBu fiyatlara göre doğru bir hamle 😅 bende diyorum keşke daha önce dizseydim.
02 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅 alıyorum valla yemeyip içmeyip
- +1 yıl
Cidden
+1 yılBu devir de bakmayacan ona buna alabilmisken alacan
03 Yorumla
Soran+1 yılAlıyorum valla
- +1 yıl
En iyisini yapiyon zaten sonrasi zorlasabilir
Soran+1 yılNe kadar erkenden alırsam o kadar iyi
+1 yılŞimdi olmaması hiç olmayacaği anlamına gelmez sen devam et
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru 😂
u +1 yılGördüğünü al.. evlenemezsen de ayri eve çıkar yine kullanırsın
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum 🤦🏼♀️
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana plastik çanak çömlek aldırıp bırakacak seni sende evde oturacaksın sonra plastiklerle 😅😅
318 Yorumla
Soran+1 yılSana böyle yaptılar sanırım abla. Hem kendisi alıyor ben değil
Cevap sahibi+1 yılHa o zaman alsın ya bana neden böyle yapsınlar ben çeyiz dizmedim hiç eve 1 yıl sonra modası geçecek çanak çömlek doldurmanın nesi doğru? Siz hep yargılayın insanları bilmeden zaten
Soran+1 yılÇok bilmiş gibi konuşuyorsun da kendinden gördün sandım. Kişi kendinden bilir işi hesabı. Bizdeki durum kendisi harçlık veriyor ben alıyorum istediğimi. Gelecek yaza düğün zaten
Cevap sahibi+1 yılYa ablacım düğünün varsa bizi neden konuşturuyorsun bende öylesine konuşuyorsun da avallık yaparak alıyorsun sandım 😂 çok bilmişlikle alakası yok da doğru söyleni kovuyorlar işte senin bu yaz aldığın leğenin atıyorum ütünün sen evlenene kadar daha beğendiğin 10 versiyonu çıkacak
Soran+1 yılOna bakarsan son versiyonu aldığımda evlendikten 1 yıl sonra daha iyileri çıkacak. Sürekli yeni versiyonunu mu kovalayacağım? az mantık. Zaten hepsini marka alıyorum ucuz değiller genelde herkesin tercih ettiği modeller
Cevap sahibi+1 yılİşte daha iyileri çıkacakken ben size de demiyorum direkt çeyiz mantığını anlamıyorum mesela tuzluk/ hele tabak seti oluyor ya hiç anlam veremiyorum çatal bıçak neyse de makyaj malzemesi, havlunun mantığı ne
Soran+1 yılHavlunun modası mı var? Daha ne kadar iyisi çıkabilir mesela bir düşün.
Soran+1 yılTabakta da yine baya tercih edilen markanın şık sade modelini aldım modası geçerse de yenisini alır kocam 😂
Cevap sahibi+1 yılDaha yumuşağı daha iyisi çıkmaz mı? Sonuçta köşede tozlanıyor birde veya sararıyor o da var beklerken
Cevap sahibi+1 yılNe kocanız varmış be
Soran+1 yılKocam da kocam , kocamın karısıyım 😅
Cevap sahibi+1 yıl😂😂
Soran+1 yılNapcaksın
Soran+1 yıl30 ...
Soran+1 yıl23 ..
+1 yılYarın bir gün karşına nasip çıktığından hazır benim herşeyim dersin
00 Yorumla
+1 yılAkmaz kokmaz eşyadır sonuçta kullanırsın 😊 mutluluklar
00 YorumlaHayatının en doğru kararı neden diye soracak olursan eğer her geçen gün ekonomi bariz ileride eline yapışacak bende öyle yapıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenden bi tane daha var , benden bi tane daha var ahahahah mutlu oldum tek değilim 😀😀
05 Yorumla
Soran+1 yılNe konuda tek değilsin
Cevap sahibi+1 yılSöz nişan bir şey yokken çeyiz alma konusu
Soran+1 yılPeki Neler aldın
Cevap sahibi+1 yılKâse , meşrubat bardağı, bıçak ufak tefek eşyaları
Soran+1 yılHmm sen daha çok ıvır zıvır almışsın
Olursa her şey hazır olur, olmazsa da senin kaybedecegin bir şey Yok zaten
00 YorumlaBen de dizdim yaş 43 dizme yaşım 23 idi hahaha biriktirdiğim ceyizleri kullaniyoruz durup durup evlenirsem yeni alırım. modasi geçti de
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmedin mi anlamadım 😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞimdiki sevgilin ile olmazsa ileridekiyle olur. İşe yarar eşyaların. Güle güle kullan. 😂
00 Yorumla
+1 yılImkanin varsa düz tabiki zamanı gelince seni zorlar
Veya çeyiz dizmeyip direk birikim yapabilirsin01 Yorumla
Soran+1 yılYine çeyiz için bozduracağımdan direkt almak daha mantıklı geldi
+1 yılBende buna sinir oluyorum işte kız çeyiz yapıyor ortada bise yokken
13 Yorumla
Soran+1 yılOrtada bir şey olmadığını nerden biliyorsun Ailelerimiz biliyor tanıştık , altınlarımı hazırladılar yaz sonu nişanım var. Sen neden gerildin bu kadar 😂
- +1 yıl
Ben genel konuştum kız hayata başlayınca hemen çeyiz biriktiriyor ben buna kızıyorum aciklamani okumadım okey
Soran+1 yılAnlıyorum
+1 yılbence tam netleşmeden bir leyler için heveslenmemelisin fakat senin fikrin bilmyiroun
13 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim zamlanmadan alalım diyor aileler biliyor zaten
- +1 yıl
sevgilin iyi demiş yrğenim gidin alın zam gelir
Soran+1 yılAynen
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım kalbin boşsa bir yemek yemeye ne dersin. Kaderin nerde olduğunu bilemez değil mi insan.🌸
00 YorumlaOlsun her şey daha da pahalı olmadan al
20 Yorumla
+1 yılEvet doğru yoldasın dmdkf
20 YorumlaBence boşuna biriktirme Şu an hayatını yaşamalısın o parayla ticaret yap gez eğlen
03 Yorumla
Soran+1 yılHayatımı yaşıyorum bir yandan zaten
Soran+1 yılSoru hayatımı mı yaşayayım çeyiz mi dizeyim değil andaval
+1 yılTabi ki de en doğrusu. Vakti geldiyinde seni kurtarmış olucak
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen. Öyle bazıları modası geçiyor diyor
- +1 yıl
Yok ya ne geçicek. Evlenmeye yakın 1-2 takım da yenilerden alırsın
Soran+1 yılO zaman gerek görürsem alırım
Sen genede çok kaptırma hayal kırıklığı yaşamaman adına
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden yaşayacağım ki ailelerimiz de tanışıyor kendisi alıyor zaten
Soran+1 yıl🥰🥰
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence hayır güzel olan insan herzaman güzeldir bence kilo vermek isteyen insanlar güzelik için değil sağlıklı bir yaşam için kilo vermeli
12 Yorumla
Soran+1 yılNe anlatıyosun canım
Cevap sahibi+1 yılYanlış soruya yazmışım pardon SHSUSUAUAUAUAU
Hedefe kilitlendim diyorsun 😀
10 Yorumla
+1 yılBir tür yatırımdır bu. Bence herkes yapmalı zaten
10 Yorumlaşahsen henüz ünlü değilim diye müzik yapmadan durmuyorum 😄
00 Yorumla
+1 yıldikkat et de ayrılınca istemesin
11 Yorumla
Soran+1 yılİstemez 😂
La havle Vela kuvvet...
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin abla
+1 yılŞimdiden yapmak lazım erken kalkan yol alır
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 doğru
her şey zamlanıyor al gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
dizilir erken hazirliktan bir sey olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılModası geçmez inş
+1 yılÖyle oluyor zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl oluyor?
+1 yılKendisi alıyorsa ayrılınca ne aldıysa geri ister.
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldığımız dönem de oldu hiçbirini istemedi. Aksine hiç bir şey dememe rağmen para atıyordu devamlı.
+1 yılKızz adam çeyizini alıp kaçmasın başka karilere🤭
07 Yorumla
Soran+1 yılÇeyizimi bana alıyor nasıl kaçsın? Ayrıca bu kadar masraf emek edip neden başkasına gitsin. Neler yaşıyorsunuz
- +1 yıl
Show haberlerde neler görüyoruz.😂
Soran+1 yılÇok izliyosun demek yazık beynin sulanmış Esra Erol müge anlı izleye izleye
- +1 yıl
Ben hiç izlemem ki onları.
Soran+1 yılNerden biliyosun o zaman? Bu kadar senaryoyu çeyizden nasıl bağladın? Hiç mi sevilmedin
- +1 yıl
Hiç sevilmedim kıskandım çeyizini😂😂😂
Soran+1 yılKıskanma çalış seninde olur 🤪
Kız bende öyleyim valla hazırda bekletiyorum 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılNe aldın
+1 yılEnflasyondan korunmuş olursunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılBir nebze evet
- Devamını Gör (63)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer