Z kuşağı çeyizin gereksiz olduğunu düşünüyor. Sizce haklılar mı?

Çeyiz işini annelerimiz biz daha küçük yaşlarda olduğumuzda yapmaya başlarlardı. Ama artık gençler çeyiz işinin gereksiz olduğunu düşünüyor.

Z kuşağı çeyizin gereksiz olduğunu düşünüyor. Sizce haklılar mı?
Z kuşağı çeyizin gereksiz olduğunu düşünüyor. Sizce haklılar mı?
#gadasından sevgilerle 🤗
Z kuşağı çeyizin gereksiz olduğunu düşünüyor. Sizce haklılar mı?
Cevapla