Örtünmenin gereksizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu sıcak altında örtünmek kadınlara işkence değilmidir? Tamam heryeri acık giyinilmesin ama komple kapanmak pardsse carsaf vs agır deilmi? Veya kapanan bir kız la acık bir kızın arasındaki fark nedir ki ben bakınca anlayabiliyorum içinde ne var. Şu resme bakın. Bunun acıkla kapalı arasında ne fark var?

Örtünmenin gereksizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?


Örtünmenin gereksizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla