Bayramın sonuncu gününü de yavaş yavaş yarılıyoruz! Nasıl geçti günleriniz, yapacak bir şeyler bulabildiniz mi?

Ramazan bayramının 3. günü
Ramazan bayramının 3. günü
Selamlar evlerin gülleri! Dışarıda hava çok güzel. Buralarda çocuklar top oynuyor, doyasıya eğleniyorlar. Bende 3 gündür mesaideyim. Çalışmaya devam. Pek sıkıldığım söylenemez. Garip bir bayram oldu ama havanın güzelliği içimi güzelleştirdi diyebilirim.

Siz neler yaptınız, yapacak farklı bir şeyler bulabildiniz mi? Hala sıkılıyor muyuz?

#EvdeKal
Bayramın sonuncu gününü de yavaş yavaş yarılıyoruz! Nasıl geçti günleriniz, yapacak bir şeyler bulabildiniz mi?
Cevapla