35 yaşındaki iç güveyine kiralık iç güveyi desem ayıp mı olur, dalga geçmiş gibi mi durur?

35 yaşındaki iç güveyine kiralık iç güveyi desem ayıp mı olur, dalga geçmiş gibi mi durur?
Cevapla