Kira vermemek için kayınpederin 20 yıllık eski evinde oturmak kötü bir şey mi?

merhaba ben yeni evlendim altı ay oluyor Şu an kiradayim kayınpederim de iki tane ev var birinde kendileri oturuyor öbürü boş yeni evde oturuyor kendileri yeni ev dediğimde on yıllık bina obur ev yaklaşık 20 yıllık var evin ici super yenilenmiş ama bir kaç kişiye söylediğimde sen yeni evlisin ne isin var eski evde diyorlar ama kira vermeyeceğim sizce kotu bişey mi?

Güncellemeler
5 ay
Yanlış anlaşılmışım ben zaten gidip oturacağım bundan gocunmuyorum ve çok sevindim fakat cevremdeki tepkiler neden onu sormuştum aslında
Kira vermemek için kayınpederin 20 yıllık eski evinde oturmak kötü bir şey mi?
Cevapla