Eski evler için yüksek kira istemek ahlaksızlık değil mi sizce?

Evler eskiden daha uygun fiyatliydi. Evi ucuza alıp yeni ev almış gibi kira fiyatı belirlemek bana ahlaki bir davranış olarak gelmiyor. Yeni ev olur, 2,5-3 milyona almıştır, o zaman yüksek kira belirlersin. Hep kiracıların ev sahiplerini mağdur etmesinden bahsediliyor, hiç ev sahiplerinin nasıl bir mağduriyet yaşattığından bahsedilmiyor. Başımızı sokacak bir kutu bu kadar pahalı olmamalı, asgari ücretin %50-60'ini geçmemeli. Ne yapsın insanlar, sokakta mı yaşasın? Genel fiyatlar yüksek olduğu için ev sahibinin tek geliri belki kira vb diyeceksiniz, ama ben mi dedim senin tek gelirin kira olsun diye, kiracı sana ve ailene bakmak mı zorunda? Kira ek gelirdir.

Eski evler için yüksek kira istemek ahlaksızlık değil mi sizce?
Cevapla