Dairelerini milyon TL lere satanlardan artık ev almak ahmaklık değil mi sizce?

Bundan böyle o 50 katlı beton evlere varını yoğunu gömenlerde akıl yoktur. git en kötü yerde bir tarla arsa al kaçak köçek bi şekilde kulübe de olsa ufak bi ev yap ondan daha hayırlı. saçma sapan beton binalara hem canını hem malını gömmenin lüzumu yok. devleti yöneten idareciler birinci suçludur, imar iznini her tarafta kısıtlayarak milleti zor duruma soktular ve beton binaları dayattılar kapitalizm uğruna. halbuki her tarafta hazineye ait araziler boş boş herkese yetecek kadar vardı. insanları kitleler halinde o betonlara girmelerini dayatıyorlar ve inşaatten de rant elde ediyorlar. sanki bugün olan 7.4 yıkım yerine yarın öbürgün 8-9-10 olmayacagının garantisini veriyorlar. ne kadar çok kat o kadar çok risk oldugunu sandviç gibi ezilen binalardan tek tek gördük. Bu yöneticilerin alayı alçaktır. tüm partiler siyonizme hizmet eder. al birini vur ötekine. bunlara oy verenler de kendi ayagına sıkar.

Dairelerini milyon TL lere satanlardan artık ev almak ahmaklık değil mi sizce?
Cevapla