Hasta kedimi tedavi için barınağa bıraktım 5 gün sonra oldu dediler gerçekten ölmüş müdür yoksa yanlışlık mı oldu?

Başka bir kedim için aradılar iyileşti dediler sonra kısırlaştırıldı biraz daha kalması gerekiyor dediler. Daha önce de farklı bir kedi getirmişlerdi?
Hasta kedimi tedavi için barınağa bıraktım 5 gün sonra oldu dediler gerçekten ölmüş müdür yoksa yanlışlık mı oldu?
Cevapla