Sokakta baktığımız kedilerden biri öldü ve kendime gelemedim hala sizce normal mi?

Sürekli doğum yapıyordu dedim ki anneme Bu normal bir durum değil hasta olacak bir şey olacak falan dedim sonra gögusleri şişiyor tıkanmış sürekli doğum yapmaktan mahallemizden bir kadın götürmüş ama götürdüğü günde Can vermiş veterinerdi 11 Haziran'da daha kendime gelemedim o kadar tatlı ponçik bir kediydi ki sevdirmeden gitmiyordu yanımızdan onların da vadeleri var o şekilde düşünüyorum hem de biraz kendimi suçlu hissediyorum kısırlaştırmadığım için ama yetişemiyorum İnan ki sizce ne yapmalıyım?

Sokakta baktığımız kedilerden biri öldü ve kendime gelemedim hala sizce normal mi?
Cevapla