Sokaktan bana sığınan kedim damdan düşüp öldü cok kötüyüm?

Bana sığınmıştı hep kucağıma gelirdi damda besliyordum annem içeri kabul etmediği için ne zaman seslensem yanıma gelir otururdu kendi geldi dama yerleşti seçti bizi 6 7 aydır bakıyordum geçenlerde düşmüş anca 1 gün sonra gördüm onu düştüğü yerde yaşıyordu sürünerek bağırıyordu paramız olmadığı için barınağa verdim tedavide öldü dediler. Ağlattı beni o kadar güçlü adamımdır ama çok seviyordum onu
Sokaktan bana sığınan kedim damdan düşüp öldü cok kötüyüm?
Cevapla