Arkadaşımı kediye benzettim benim bıyıklarım mı var dedi kızdı bana sizce kim haklı?

Tribe bak ya, kediye benzetileceksiniz, böyle trip atacaksınız, dünyanın en güzel, en ponçik şeyi, ben dedi, kum kabına mı sıçıyorum dedi, benim bıyıklarım mı var dedi, mama mı yiyorum dedi, sanırım morali bozuktu, ağlayacak şey arıyordu, deli mi ne?

Arkadaşımı kediye benzettim benim bıyıklarım mı var dedi kızdı bana sizce kim haklı?
Cevapla