Kız arkadaşım, sevgilimin yanında ağdayla bıyıklarını aldı. Ben rezil oldum mu?

Kafede sevgilimin arkadaşları ve kendisi vardı. Benimde kız arkadaşım vardı. Masada otururken kız ağdayla bıyıklarını aldı. Ben de onunla rezil oldum mu?🤦

Güncellemeler
+1 yıl
Eklemeyi unutmuşum kaşlarını bile aldı
Güncellemeler
+1 yıl
Trol soru
Kız arkadaşım, sevgilimin yanında ağdayla bıyıklarını aldı. Ben rezil oldum mu?
Cevapla