Güncellemeler
+1 yıl
Eklemeyi unutmuşum kaşlarını bile aldı
Güncellemeler
+1 yıl
Trol soru
Kafede sevgilimin arkadaşları ve kendisi vardı. Benimde kız arkadaşım vardı. Masada otururken kız ağdayla bıyıklarını aldı. Ben de onunla rezil oldum mu?🤦
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bence senlik bir durum yok yani her insan kendinden sorumludur ama bir daha arkadaşın ile konuşmayı dene yani uyar onu
Arkadasının akli sıkıntıları var sanırım, sana da bu teşhisi koymamak adına onunla arkadaşlığını bitirebilirsin.
Keşke evde alıp gelseymis. Çok hoş bir davranis olmamış. Yanindakide senin arkadaşın olduğu için tabiki sende rezil olmuşsun
Yok artık daha neler. Kendini bilmeyen insanlarla arkadaş olma.
Ya cidden o an arkadaşım oldugundan utandım. Bende rezil oldummmu yoksa sadece o mu oldu
Sende oldun tabii ki. Senin arkadaşım dediğin bir insan, bir de yanına alıp götürmüşsün onu
Her an lazım olur diye cebinde ağda kutusuyla mi dolaşıyor
ben eski mantınaını ufaklgını tras etmısıtım nolcak yanı
Kafede bıyık almada yeni akım mı nedir tam olarak
Gerçekten çok ayıp gidip cafenin lavabosunda alsaymıs sanki mahsuz yapmış gibi seni küçük düşürmek için
Bıyıklarınız olduğu zaten gizli değil hepimiz biliyoruz
Ben rezil xoldummu
sevgiline de sakal biyik trasi yapsin arkadasin cok guzel olur
Arkadaşının sana yaptığı saygısızlık bu nasıl bir terbiyesizlik ya
bazı kadınlar çok rahat arkadaşım
Ben rezil oldum mu yoksa sadece o mu rezil oldu
senlik bir şey yok arkadaşım rezil olan belli
İyi bikini koltuk altı bacak falan devam etmemiş
🤣🤣🤣🤣iyi ki beterin beteri var demişler
dikkat çekmek istemiştir
alla alla iyi bari masaya sıçmamış
Tövbe 🤣🤣
Oldun tabiki ayip sonucta müdahale edebilirsin
Yok be insanı bir durum
Sen değil kendisi rezil oldu
Görüştürmeseydin sen de
O zamana kadar nerdeymiş aklı
Rezil olunacak bir şey değil gayet normal
Çok uzamasın (:
Yuhh ameke wtf
kimse rezil olmadi