Eşim bir kediyi veterinere götürmüş ölmüş çok agliyor ?

Hayvan besleyen insanlar değiliz ikimiz de ama ben yoktum, görmedim. Bir yavru kedi yerde yatıyormuş, hastaymış herhalde. Eşim görünce vicdanı el vermemiş, veterinere götürmüş. İşe gitmeyip bırakmış, 3 bin lira vermiş. İş çıkışı sormuş ama öldüğünü söylemişler. Geldi, nasıl hüngür hüngür ağlıyor, beni de ağlattı. Fotoğrafını çekmiş, önce duş al, sakinleş dedim. Bir hiç uyumadın, yarın izinlisin, uyu dedim, ölü gibi. Hâlâ kendine gelemedi, sigara içti bir tek, elinde kola ile. Ne yapsam da unutsa acaba, korkuyorum bir şey olacak diye.
Eşim bir kediyi veterinere götürmüş ölmüş çok agliyor ?
Cevapla