Hiç kimsenin derdi yokmuş gibi 19 yıl önce ölen penguen için ağlayıp triplere girenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tam üzüleceğim an saçma reels'ler yorumları görüyorum hevesim kaçıyor nxnxms
yok ilgisiz kalınca ben, yok sevilmediğimi hissedince ben daha çok var da bunlar şuanlık aklıma geldi kxnska
bir durun yaaa tam en çok siz üzüldünüz en acı siz çektiniz tam en çok siz 😂 gina geliyor artık
Penguen bile böyle triplere girmedi kkskshan
Hiç kimsenin derdi yokmuş gibi 19 yıl önce ölen penguen için ağlayıp triplere girenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hiç kimsenin derdi yokmuş gibi 19 yıl önce ölen penguen için ağlayıp triplere girenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla