- Sabah sabah böylece kapına bırakılmış olsa ne yapardın?


Bizim bahçedeki ambarda 5 tane yavru kedi besliyordu bir tane anne kedi biz de ona yardım ediyorduk onun gibi ambara koyardık günlük mamasını suyunu değiştirirdik büyüdüklerinde de kendileri gidiyorlar zaten 🥲
🥺🥺🥺
Haber vermemişler, kaç saattir aç bunlar hareket alanları kısıtlanmış diye kızarım.
Normalde hediye kabul etmem fakat kim neden bıraktı öğrenir, kabul edebileceğim biriyse önce veteriner tedavilerini yaptırır sonra bahçede bakarım eğer sonradan sıkıntı oluşturacak bir durum yoksa, sorun oluşturacak bir durum varsa ilgili birimlere teslim ederim.
Yasal sorun ve belalı bir sahibi vs kastediyorum.
Güzel ve detaylı cevabınız için teşekkür ederim
Eve alırdım belli süre için sora acilen sitelerde falan ilanlar paylaşırdım sahiplendiriyorum diye. anca 1 e baka bilirim. çünki aslnda imkan olsa hepsini bakılır da ama işte hayat şartları diyelim 🤷♀️
Çok zor maalesef
Alirdim hepsini güzel isitirdum sonra markete gidip beslenmeleri için mama tuvaletlerini için yer alırdım evimde beslerdim ama bir yandan onlara ev bulmak için de soruşturma yapardım
Bu çantayı kapımda görsem önce “bugün işe falan gidemem, randevular iptal” derim 😅 Sonra hepsini tek tek kontrol ederim, sağlık durumlarına bakarım 🩺
Sahibi var mı diye kameraya bakar, site grubuna sorarım. Sahip çıkılmamışsa geçici yuva bende, sonra da hepsine ömürlük yuva arama operasyonu başlatırım 😻💕
Cevap
13Cevap
beslerim direk
Severim hepsini isimleri de megatron renekton nafiri nasus dünyaların yiyicisi yok edici ninja vb koyarım
Dhdjdj
Anaammm bu neeee kedilerden korkan ben bile cıldırırım dişlerimi sıkıyorum fotoğrafa bakınca hepsini istiyorum hepsini keske benim olsalar belki alışırdım benimle büyüselerdi
Sen de gir kutuya 😄
Hahaha cok cazip bir fikir
bu kadar kediye bakamam yazik olur :( yan komşunun kapisina birakirdim onun kedileri var o bakar 😂
Gsthj
Cok mutlu olurdum bütün kedi beslemek isteyen arkadaşlarımada verirdim. Ama ilk doyasıya sevmem gerekirdi
İyice sev
Ben direk yetkililere haber verirdim çünkü hepsine bakabilmem mümkün değil
Yetkililer çabuk gelin
Önce Ayhhh ne tatılar der ardından... Layn Bunu siz hayvan olsanız yapmazsınız diye...
Teşekkürler hocam cevabınız için
Cami avlusna bırakırdım daha bir tanesinin mamsına yetişemiyorum 😅
Teşekkürler
Hemen ticaretini yaparım. En az 25 bin var orada.
Farketmişsin 😄
Yaşayıp yaşamadığımı kontrol ederdim çünkü ölmüş olmam gerek ki meleklerin arasına düşeyim 😻
Ahaha iyiydi.
O soruyu sen sordun di mi? Aynı emoji vardı sorunun sonunda.
Hangi soru?
O olsan hatırlardın. Neyse.. : )
Hepsine bakamam ama barınağa da veremem napayim Allahim napayim
Kara kara düşün bakalım
Bence bunlar satılır.
Sen sat ya.. satilir ne
Değerleri hepsi baksana
Hayvan satilir mi?
Kadın doğru söyledi. Dağılın.
Sebebini bilmiyorum ama kedi satmak dinimizde de yasak.
Hemen içeri alır hiç bir şey olmamış gibi onları sevmeye başlarım
Hiçbir şey olmamış gibi 😄
Hajahja aynenn
Bunları nasıl beslerim diye düşünüp gülerken ağlardım
İyiymiş
Herkese dağıtırdım birer tane hiç uğraşamam 😃
Sat sat. Pahalı bunlar
Yere uzanır hepsini üzerime dökerim jshejsjsjjs
Yok artık 😄😄 jshejsjsjjs
Böyle bir fantezi sihwjsq
sihwjsq harika ama. Neden benim aklıma gelmedi
Boynunu falan gıdıklarlar sjnwjshs
sjnwjshs tırnakları filan...
Hepsi aç beni yerler
: )
Veterinerin yolunu tutardım sanırım
Neden
❤️
Aaaaaaaa bu nee derdim
Sonra tekme mi
Ne tekmeessi hepsini alirdimm
Al.
Kedoooo hepsini üstüme alıp tek tek severim mıncıklarım ya ben
Teşekkürler
Sevinçten göbek atarım sanırım 😂
Teşekkürler cevap için.
Artık benim olurlardı
Teşekkürler
Ne yaparım Abilik yaparım 😻 çok tatlı yerim
Teşekkürler 🙏
Severim isim koyarım
Teşekkürler
İlan asardim her yere kedi sahiplendirilir diye
Teşekkürler
Hepsini tutar ham ederim. Tüylü yumaklar.
Ye onları : )
Çok tatlılar ya. içeri alırım 😄
Biraz kalabalıklar.
Olsun ya. Onlara değer. 🙃
Zor ya dbdn
Zoru severim jfjff
Oooo çok seksi
İçim gider, yumoş yumoş olurum...
O nasıl oluyor : )
Oluyor işte
Bende yeteri kadar var komşuya götürürüm
eve alırdım bu soğukta
Hepsini beslerdim
Çok zooor
cidden böyle bir şey başına geldi mi
Yo. Keşke gelse : )
Alırdım benim. canima arkads olurlar🥰
Cevap için teşekkürler. : )
Rica ederim 🥰
Hepsini eve alırdımm
All al al
Mutlu hissederdim 🥳
Çok mu
Evet canlılaı çok seviyorum
❤️
Ya çok tatlılar.
Evet.
Hemen içeri alırdım
Sbsbjs
Mama verirdim
Teşekkürler
Ricalar
Yerim
Afiyet olsun
Bakardım onlara 🦩💞
Çoklar sanki
Oyys severdim
Barınağa bırakırım.
Teşekkürler cevap için
Evime alırım
Al.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?