İnsanlar da tıpkı kuşlar gibi giderken arkalarında bir anı bırakıyor. Tabi kuşlar bir tüyle kapatıyor mevzuyu o ayrı 🪶

Kediye bakıp kuşları hatırlayan ve at resmi koyan tanıdıklarınıza ithaf edeyim bari 🦄
Sorumun sesi olmasın mı efendim 🪼
İnsanlar da tıpkı kuşlar gibi giderken arkalarında bir anı bırakıyor. Tabi kuşlar bir tüyle kapatıyor mevzuyu o ayrı 🪶

Kediye bakıp kuşları hatırlayan ve at resmi koyan tanıdıklarınıza ithaf edeyim bari 🦄
Sorumun sesi olmasın mı efendim 🪼
Adını hatırlamıyorum kitap ve makalelerin. Ama temelinde ortak noktada buluşarak hepsi şuna değiniyordu. Akıl olmasa bile canlılarla ortak duygu ve düşüncelere sahibiz aslında. Çünkü duygular ve hisler aynıdır. Kişiler farklı. Misal ineklerin kankaları olurmuş. Kankasıyla kavga eder, küsüp, barışırmış gibi gibi. Sayısız örnek var. Bu yüzden evet, benziyoruz hayvanlara... Duygular çeşitli olsa bile ortaktır...
Bahçede yemek yerken yavru kedilere yabancı bir kedi hırlamaya başlamıştı sofranın bir ucundan leydimiz bir atladı yavrularının yanına, sofradaki ayranı devirdi skfks ortalık göl ama umrunda değil leydinin gitti şamarladı o kediyi sonra da yavrularına kızdı o an hem güldüm hem korktum şoka girdim her şey saniyeler içinde oldu hem de türler içerisinde anneliğin o kutsal koruyuculuk ruhuna hayran kaldım. Ah be dedim :))) bunun dışında diğer hayvanlarda da başka gözlemlerim oluyor. Senin kuş tüyüne bu açıyla bakman da hoşuma gitti çiçek kız 🥹💐
Düşündüm de aslında hayat izlediğimiz en gerçek ve muhteşem film. Üstelik her an her şey olabilir ve derhal müdahale hakkımız bile var. İnteraktif ve çok boyutlu bir sinema gibi. 3D gözlüklerse deneyimlerimiz bak uyuyor da 3deneyim fgjhfh İnsanlardan kaça kaça bir ağaç kovuğuna kıvrılmam yakındır, teşekkür ederim kitap kız 🐣🪂
Ağaçlar en hakiki dosttur git de sana sırlarını fısıldasınlar 🥳
En yakın zamandaa 🥳🐚
Bi tane kedi seviyordum (kırpık), o kadar ilgi gösterdim ki sonra bana arkasını döndü “rahat dur🙄” gibisinden ahahahsbsj kendime benzettim bi an🥹
Belki de yaşamak, duyguları okuma ve hayvanları konuşturma sanatıdır. Bazı bakışların dili var ya Hu resmen bkjhj
Evettt ahahsjdj
Zaten insan da bir hayvandır hatta adrenalin ve macera arayışımız bile çağlar boyu süren avlanma içgüdümüzden kaynaklı bir evrimsel miras aslında.
Evet içgüdüsel olarak macera arıyor insan belki de bu yüzden davranışlardan duygu çıkarmaya meyilliyiz muhatap hayvanlar bile olsa
Kesinlikle fark ettim! 🐾 İnsanlar ve hayvanlar arasında o kadar güzel benzerlikler var ki... Mesela kedi gibi bazen kıvrılıp kendi dünyamıza çekilmeyi seviyoruz, kuşlar gibi özgürlük istiyoruz, atların sadakati ise her dostlukta aranacak türden! 🐎 Kendimize dışardan bakınca, aslında doğanın bir parçası olduğumuzu anlıyoruz. Ortak noktamız o güzel hisleri paylaşmak galiba. 🌼
Cevap
2Cevap
Evrimi araştırırken evet
Kedi gibi uysal
fark ettim
Yok fark etmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?