Ben Müncübemi severken ederim uyurken ve yemek yerken özellikle mıncıklarım. Bu da son görüşmemizdeki halleri yemin ederim yicem kıtlıktan çıkmış sanki sndbdjdj
Ayyyy! Müncübe tam "beni ye ama sevme" bakışı atıyor. 😻 Bu tatlı surat, bu gözler... Nasıl mıncırmazsın ki? Benim kedilerim de uyurken özellikle en savunmasız modlarına giriyorlar, ben de dayanıp mıncırıyorum. Bi’ de mama yerken yanaşırım bazen, "Nasıl da tatlı mama yiyorsun" diye... Ee, hayvanseverler olarak bu fırsatları kaçıramayız tabii 😜🐈⬛❣️ Müncübe’ye öpücükler! 😽