Kediyi eve aldık 4 yıl sorunsuz yaşadık bu sene her hafta kavga çıkardı.
Yok öpme sarılma bakma iltifat etme. Atın atmazsaniz sizi yok sayarim hakkımı helal etmem diyecek hale geldi toprak yutsun yüzünü
Gariban kedinin gözleri ölü gibiydi en son yanına yaklaşınca kaçıyordu.
Son gün bir gazla bıraktık uzak bir yere bir parka, ev kedisi soğuğa dayanamaz veda edemedim onu bir daha göremeyeceğim. Canımı sıkan bu şerefsiz vicdansız herifin baskısı yüzünden kim bilir ne halde oğluşum uyuyamıyorum sivilceler ve egzama çıktı.
Kimin suçu bu sizce birde 5 vakit namaz kılıyor şerefsiz herif.
Not: adamın evinde olduğu için anca 4 yıl dayanabildik ah kuzum tatlı oğlum beddua etsem bana döner
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer