Arkadaşlar 5 yıllık ev kedimizi sokağa attık canım sıkkın babam yüzünden kendimi nasıl affederim?

Kediyi eve aldık 4 yıl sorunsuz yaşadık bu sene her hafta kavga çıkardı.

Yok öpme sarılma bakma iltifat etme. Atın atmazsaniz sizi yok sayarim hakkımı helal etmem diyecek hale geldi toprak yutsun yüzünü

Gariban kedinin gözleri ölü gibiydi en son yanına yaklaşınca kaçıyordu.

Son gün bir gazla bıraktık uzak bir yere bir parka, ev kedisi soğuğa dayanamaz veda edemedim onu bir daha göremeyeceğim. Canımı sıkan bu şerefsiz vicdansız herifin baskısı yüzünden kim bilir ne halde oğluşum uyuyamıyorum sivilceler ve egzama çıktı.

Kimin suçu bu sizce birde 5 vakit namaz kılıyor şerefsiz herif.

Not: adamın evinde olduğu için anca 4 yıl dayanabildik ah kuzum tatlı oğlum beddua etsem bana döner

Arkadaşlar 5 yıllık ev kedimizi sokağa attık canım sıkkın babam yüzünden kendimi nasıl affederim?
Cevapla