Babamı istemeden üzdüm. Nasıl gönlünü almalıyım?

Selamun aleykum arkadaşlar size basımdan geçen olayları anlatacağim. Ben pazartesi günü okuldan kaçtım. Arkadaşlarıma uydum maalesef ki ve bu babamı çok üzdü bende üzüldüm. Çünkü o bizim her zaman iyi olmamızı ister. Neyse o zaman bende çok pişman olduğumu falan söyledim (liseye gidiyorum. Daha önce normalde kaçan birisi değilim). Babam da artık affetti. Neyse bu olay kapandı. Bugün de uyuyakaldım mesela. Kalktıgım da dersin başlamasına bir kaç dakika kalmişti. Otobüsle gittiğim içinde baya bir geç kalmıs olacaktım. Bunu babama söyledim. Babamsa ille gideceksin dedi. Bende öğrenciyim pek canım okula gitmek istememisti. Bende babama yalvardım biraz gitmemek için. Sonra bana hocayı arattırdı. Hoca gel dedi ama ben yinede gitmek istemiyordum. En sonunda babam sen çok değiştin beni çok üzüyorsun dedi. Bir insanın kalbini kırmaktan nefret ederim. Özellikle o kişi sevdiğim biriyse. Bunu yazarken bile gözlerim doldu. Babamın gönlünü nasıl alıcağim. Gerçekten o üzüldügü zaman bende üzülüyorum. Basında bir sürü dert varken bir de benimkiyle uğrasıyor canım babam❤. Sizce ne yapmalıyım nasıl gönlünü alabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Barıstık🥰
Babamı istemeden üzdüm. Nasıl gönlünü almalıyım?
Cevapla