Selamun aleykum arkadaşlar size basımdan geçen olayları anlatacağim. Ben pazartesi günü okuldan kaçtım. Arkadaşlarıma uydum maalesef ki ve bu babamı çok üzdü bende üzüldüm. Çünkü o bizim her zaman iyi olmamızı ister. Neyse o zaman bende çok pişman olduğumu falan söyledim (liseye gidiyorum. Daha önce normalde kaçan birisi değilim). Babam da artık affetti. Neyse bu olay kapandı. Bugün de uyuyakaldım mesela. Kalktıgım da dersin başlamasına bir kaç dakika kalmişti. Otobüsle gittiğim içinde baya bir geç kalmıs olacaktım. Bunu babama söyledim. Babamsa ille gideceksin dedi. Bende öğrenciyim pek canım okula gitmek istememisti. Bende babama yalvardım biraz gitmemek için. Sonra bana hocayı arattırdı. Hoca gel dedi ama ben yinede gitmek istemiyordum. En sonunda babam sen çok değiştin beni çok üzüyorsun dedi. Bir insanın kalbini kırmaktan nefret ederim. Özellikle o kişi sevdiğim biriyse. Bunu yazarken bile gözlerim doldu. Babamın gönlünü nasıl alıcağim. Gerçekten o üzüldügü zaman bende üzülüyorum. Basında bir sürü dert varken bir de benimkiyle uğrasıyor canım babam❤. Sizce ne yapmalıyım nasıl gönlünü alabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Barıstık🥰
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İçiyorsa bir paket sigara al tamamdır. Ben öyle yapıyorum.
Biraz iletişim yeteneğiniz olsun.