Kedi için ağladığımdan dolayı bir sürü hakaret yedim ailemden, sorun bende mi?

Bebekliginden beri bahçede beslediğim kedimin sırtında mantar oluştu. Öğrenci olmama rağmen yemekten oradan buradan kesip bursumu veteriner parasına ayırıp bu kediyi veterinere götürmeye karar verdim. Ama ailem izin vermedi. Belediyeyin veteriner hizmetini aradılar gelip aldı onlarda. Bir daha vermemek üzere. Bende duygulandım ağladım... Aylarca bakıp besledigim evlat yerine koyduğum yavrudan çaresizce ve mecburiyetten dolayı ayrılmak çok zor geldi. Sırf ağladığım için evdekiler ruh hastası , canım neden ağlıyorsun diye bir sürü şey söylediler. Tabi söylemekle bitmedi tartıştıkta.
Sözde hepsi dindarım diye geçiniyor. Allah'ın onlara emanet ettiği canlarada tiksintiyle yaklaşıyorlar. Vallahi kafayı yiyeceğim bu evde. Kalkıp psikologa gidecektim ondan da vazgeçtim geldim buraya yazdım. Sizce bende sorun mu var
Güncellemeler
+1 yıl
Hakaret kısmını sansürlemiş uygulama s*lak , @ptal , *ruspu bir sürü şey söylediler
Kedi için ağladığımdan dolayı bir sürü hakaret yedim ailemden, sorun bende mi?
Cevapla