Bebekliginden beri bahçede beslediğim kedimin sırtında mantar oluştu. Öğrenci olmama rağmen yemekten oradan buradan kesip bursumu veteriner parasına ayırıp bu kediyi veterinere götürmeye karar verdim. Ama ailem izin vermedi. Belediyeyin veteriner hizmetini aradılar gelip aldı onlarda. Bir daha vermemek üzere. Bende duygulandım ağladım... Aylarca bakıp besledigim evlat yerine koyduğum yavrudan çaresizce ve mecburiyetten dolayı ayrılmak çok zor geldi. Sırf ağladığım için evdekiler ruh hastası , canım neden ağlıyorsun diye bir sürü şey söylediler. Tabi söylemekle bitmedi tartıştıkta.
Sözde hepsi dindarım diye geçiniyor. Allah'ın onlara emanet ettiği canlarada tiksintiyle yaklaşıyorlar. Vallahi kafayı yiyeceğim bu evde. Kalkıp psikologa gidecektim ondan da vazgeçtim geldim buraya yazdım. Sizce bende sorun mu var
Sözde hepsi dindarım diye geçiniyor. Allah'ın onlara emanet ettiği canlarada tiksintiyle yaklaşıyorlar. Vallahi kafayı yiyeceğim bu evde. Kalkıp psikologa gidecektim ondan da vazgeçtim geldim buraya yazdım. Sizce bende sorun mu var
Güncellemeler
+1 yıl
Hakaret kısmını sansürlemiş uygulama s*lak , @ptal , *ruspu bir sürü şey söylediler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer