Yine eğlenceli bir akım çıkmış. :D Mizah yapma ülkesi olduğumuz için her sorun olduğunda mutlaka komik bir durum çıkıyor. Evcil hayvan sahipleri sosyal medyada kedilerinin suratı asık ifadelerini paylaşarak mama için bütçeleri olmadığında ne tepki verebileceklerini anlatan bir akım başlattılar. Çok eğlenceli olmuş.
Kedilerimiz ve köpeklerimiz bu ay bize küsecek gibi görünüyor... Evde mama stoku bitince ne yapıyorsunuz? Bütçeyi aştınız ama evcil dostlarımızın karnı nasıl doyacak? 😂


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kurtulmazlar.. üzücü bir durum bence
Hiç bişey bulamazsam kasaptan biraz artıklardan ister onlarla sebze haşlarım. Kediler sebzeyi çok seviyorlar, midelerine iyi geliyor.
Kemik dışında şeylerse mantıklı.
@YenidenmiYine kemikleri sindiremiyor zaten
Mamaya ihtiyaç mı
Ekmegi et suyuna batır ufak parçalara böl ver
Daha birçok yôntem var
Hayvanların karnını doyurmak en kolayı
çok yazık ya kedi bu ne versen yer git kasap balıkçı ya da bir lokantaya neler çıkar neler
Oyuncaklarina sahip cikan cocuk hic gormedim.
Ülkenin sorunu ve kafa yapısı bu şekilde zaten 🤣 bakamayacağın çocuğu doğurma, bakamayacağın hayvanı sahiplenme hayvanlara bile doğum planlaması yok 🙂
Vicdan, merhamet en iyi yöntem. İnsanları sömürmek için
Benim dişi kedi açken elimi ısırıyo, kurtarmaz
Hahaha çok iyi
Mizah bir yana bu bir sorumluluktur. Nasıl kendi yeme içmeniz için para harcıyorsanız onu için de harcamanız ve düşünmeniz gerekiyor. diyelim ki yapamadınız bunun yapabilceğiniz mama tarifleri var. Oradan girip bakabilirsiniz.
Şu akımı sıkılmadan izliyorum harika ya
Replikli olanlar daha komik sdfsdf
Beni satar mama alir kendisine sagolsun oglum
Van lıyı sat ne yaaa 😂
Kurtulamayız 😀 onlar mamasız kalmaktan anlamaz
Tövbe istiğfar et ahahahahahaha
Bu işin b*kunu çıkardılar
💩 Çıkarmakta üstüne yok bu kitlenin zaten.
Bizim milletin en sevdiği şey b. kun b. kun b. kunu çıkarmak
Ay aman çok da minnoş bu kızlar, annecim falan
Sacma sapan , komikte dgil ayrica
bize göre komik
Akım olduğunu hiç zannetmiyorum
Tabikide kurtulunur
Evett
Bunlarda 0lecek sokakta hayvan olmaz
evcil hayvan diyoruz
hem sen oluyosunda onlar niye olmasin
Sokakta hayvan olmaz
ee sen varsinya diyorum işte sen varsan arkadaşların niye olmasin
Sokakta hayvan olmaz kardeşim. Sokakta hayvan hastalıkları vs. yayıyor. Kediler neyse ama sokakta köpek olmamalı. Dünyada bir gelişmiş ülke yokki sokağında hayvan olsun. Daha geçen adamı canlı canlı sokak köpekleri öldürdü. Ek olarak yüzsüz bir insan olmaktansa sokakta yaşayan bir kedi olmayı yeğlerim. İnsan olarak senin gibi yengeç tiplilerle tartışmaya hiç niyetim yok zaten.
onlarında bir canlı olduğunu unutma canım senin yaşamaya hakkın varsa onlarında var
bunu görünce yaklaşık 5 dakika güldüm :D
Komik değiller
bize göre komik
Üzüldüm
İyi taktik :)
dene bkalim
Yaş mamik önemliii
Kurtuluruz