Fazla gelen sütümü eşim emiyor bebegi doyurduktan sonra tabikide ağri yaptigindan dolayi yanlismi yapiyoruz acaba?

7 aylik bebegim var bebegimi emzirdikten sonra fazla kalan sut agri yapiyor bu yuzdende esim emiyor cogu kisi sutu sağip sonra cocuga verin diyecek ama doktorumuz onermedi bu yuzden fazla kalan sutu esim emiyor bu yaptigimiz yanlis bir davranismi ilk cocugum oldugumdan sutumde bol fazla geldiginden esim emiyor
Fazla gelen sütümü eşim emiyor bebegi doyurduktan sonra tabikide ağri yaptigindan dolayi yanlismi yapiyoruz acaba?
Cevapla