
Değişmeli
Değişmemeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Açık söyleyeyim ne beslenme konusunda ne psikoloji konusunda kendisini geliştirmeye çalışan tek bir anne bile görmedim çevremde zorla yedirmek de şimdiye kadar duyduğum en aptalca şey üzerine bir de o sağlıksız yemekleri yedirmesi cidden çok kötü bir durum ancak ne kadar anlatsak da kafa yapılarını değiştirmemekte kararlılar yazık o çocuklara ya yemedi diye dayak atanlar bile var maalesef
Çok yemek değil her şeyden dozunda yemelidir her bebek💫
Çok yemek yemek doğru birşey değil her yaş için geçerli. Asıl mesele kaliteli beslenmek.
Anneler melek dir bu yaş da bile annem hala bana zorla yemek yedirmeye çalışır 😊😊
Cevap
3Cevap
Değişmesi gerekiyor gadası
Iyy bir de kaç yaşında olursan ol afedersiniz de bazilari hep kezban olarak kaliyor bu da yetmiyor kezban ana oluyorlar... sjsjsjs çocuğun eli ayaği masallah bebek benden kilolu aayy yemiyo içmiyo demeleri yok mu bu ne la dana yapmışsın bebeği nazardan mi korkuyorsun tam bir cahillikk.. yedirp yedirip sanki s*çmıyormuş algısı
Çok yemek yemek demek çok sağlıklıdır anlamına gelmez çocuklar az yiyerek da sağlıklı olur sadece sağlıklı besinler tüketince yeter yoksa çok yemiş az yemiş bunun pek bir önemi yok oradaki baskılar da kesinlikle değiştirelim bence
Açıkçası ben Sara’nın önüne koyuyorum isterse yediriyoruz veya kendisi yiyor zorlayarak soğutmak istemem
Çok saçma klasik türk inanışı aslında bir nevi
Degişmeli
Eğitim eğitim eğitim
Saçmalıktan ibaret
Evet değişmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar