Mamaları yetti mi
Suları bitti mi
Onlar da beni özledi mi
İmdi yürek yırtulur 🥹
Mamaları yetti mi
Suları bitti mi
Onlar da beni özledi mi
İmdi yürek yırtulur 🥹
Özlemen gayet normal.. kediler yalnız kalmaya dayanamazlar; ufacık bebek gibi devamlı sevgi, ilgi, oyun oynamak isterler.. kedisiz ev düşünemiyorum😍😍 Onların sayesinde yaşam sürdürmekteyim iyi ki varlarr canlarım benimm.. 🖤🤍🐈⬛
(Piknik sepetinin içine at sen nereye o oraya..☺🤭😅
Cevap
13Cevap
Birini yanımda getirdim diğeri kaldı aklım hep onda mesela geldiğimden beri. Bu akşam dönüyorum neyse ki
Yok benim ki avazı çıktığı kadar miyavlar beni görünce 😃😃
Tekir dişi 😂😂
Benim ikisi de dişi. Erkekler gitti kaçtılar 😂😂
Dişiler kısırlar zaten erkekler o yüzden hadi bize müsade dediler gittiler 😂😂
Yaş mama cezası onlara 😂😂
Yetmiştir anam. Yetmediyse onlar buzdolabının kapısını çoktan açmıştır sen dert etme. Kediler bizden akıllı. 🤣
Ben olsam buzdolabına oynarım. 🤣
Zor bir durum. Bebeklerini bırakıp tatillere mi gittin bakim 🤪
Evet 🥹
Bir şey olmaz, biraz da yanlız tatilin tadını çıkart. Bende yalnız gitmenin hayalini kuruyorum ☺️
bence değilsin. bende dışarı çıktım yeni geldim dışarda kedilerimi düşündüm
Tatili anlamlı kılan şeylerden biri de özlemdir.
Özleyiniz lütfen
Tatil elbette güzel ama insanın evi gibisi de yok da ondan. 😂
Sen tatil insanı değilsin 😅 sağlam birine emanet ettiysen neden endis ediyorsun
Ayy benim hayvanım yok ama köpeğim falan olsa ben bırakamazdım çok özlerdim seninki de normaldirr sonucta alismissin onlara
Ben markete gittiğim de bile istiyorum tatile gitmesem de olur kedim gelmeyecekse
Mamalarını suyunu neye göre ayarlıyorsun
Bunu geçen bayram yaşamıştım
sana çok küstüm 😒
Hii en son ben sana iyi bayramlar dicektim sonra hadi kalkıyoruz dediler sekmede bıraktım sonra unuttum kız 🥹🥹
Hayırlı mutlu kutlu bayramlar olsun meraklıçem 💐❤️
çok üzüldüm 😭
Üzülürsen ben de üzülürüm 😭
Üzül 🥹 😭 görmezden geliniyorumduu
Unuttum 🥹 tatil zehir oldu dönüyorum ben eve hüğğ 😭
millet bayramda tatile gidiyor biz akrabalarla muhatabız 😭
Bizim akrabalar da kurban bayramında kimseyle muhatap olmaz. Yorulduk ettik diye konuşurlar hep 🥹
yazıklar olsun onlara ireziller püü 😔
Biz de tatile gideriz hıh 😔
çok pahalı artıkını 🥹
Bu kadar özlediğine göre tatil insanı değilsin 🤭
Ben tatile çıkmadan bolca mamalarını sularını bıraktım inşallah bişey olmaz
Alsaydın yanına da onları, hem değişiklikte olurdu..
Siz kedilerinize saygı ve sevgi duyuyorsunuz çok normal bir davranış sizinki !
Kedim varken bende özlüyordum, evlat gibi gerçekten ayrılık zor oluyor.
Bende istiyom kedi 🥹
değilsin
Yaaa benimde öyle oluyor
Evet kedi sever arkadaşım
Bağ kurmuşsun ayrı kalmak zor gelmiştir.
Birlikte gidin
Sanki değil gibisin 🥲
Keşke yanına alaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?