görünce çok duygulandım.. kediler böyle durumları anlıyor mu ya? videoyu da ekledim
— Solcu Gazete (@stock9008) May 29, 2024
görünce çok duygulandım.. kediler böyle durumları anlıyor mu ya? videoyu da ekledim
— Solcu Gazete (@stock9008) May 29, 2024
Kedilerde sahiplik duygusu yoktur çünkü evrim geçmişi köpeklerden daha yenidir. Onlar hala vahşidir. Dibinize kadar sokulması sizi kandırmasın, bir sineğin ortaya çıkması ile her şey değişebilir. Mezarın üzerinde olmasının sebebi tabut bezini yumuşak bulması ve tırnaklarını bilemek için güzel bir yüzey görmesi. Olaya medyatiklik, duygusallık katmaya gerek yok. 3 kedisi olan biri olarak söylüyorum bunu.
Merhaba
Bunu haberlerde gördüm o kadar moralim bozuldu ki sahibi öldüğü zaman mezarından da ayrılmak istememiş. Evet hayvanlar sahiplerini bilirler onların sevgisini hissederler. Onların yokluğunu hissederler. Onlarla alakalı video izlet sesinden yine biliyorlar.
Cevap
26Cevap
Anlayabilirler evet
Bu da benim mafyotik bebeğim. Evet farkındalıklari çok yüksek hayvanlar
Ama bu çok tatlı
Kurban olurum yaa ben de gördüğümde çok üzülmüştüm çok duygusal ve akıllı canlılar kediler benim kedim de beni bir kaç saaten fazla dışarda olursam yemek yemiyor su icmiyor kendini aç bırakıyor bazen de ağlıyor
Bende videoyu izledim çok duygulandım hayvanlar insanlardan daha vefalı sadık geçen hastalıktan ölüyordum kız arkadaşımla buluşmadık diye kaç gündür konuşmuyoruz ve bir kere arayıp nasıl oldun bile demedi işte
Evet kediler etrafında ne olup bittiklerini fark edebilen canlılardır bu yavru da sahibini son yolculuğuna uğurlamak istemiş
Elbette anlar. Kedi kadar sahibine düşkün bir varlık fazla görmedim. Kedilerin iyi enerjisini ancak ve ancak iyi insanlar algılar.
Kedilerde sahibine karşı bağlılık yoktur üzülme gibi durum söz konusu değildir sadakat ve minnet duygularıda yoktur
En kötü zamanımda beni kurtaran bir kediydi evet anlarlar hissiyatı yüksek canlılar
Kediler bizim görmediğim herşeyi görüyor özellikle enerjileri hemen anlıyorlar
Bazen bankta oturuken yanıma gelen kedi oluyor bunun sebebi ne olabilir
Sevgi
Kediler hisli hayvanlardır. Nankör insanlardan daha iyidir.
Kedim anlardı. Keyifsiz veya hasta olsam hep yaklaşırdı
Ouyyy kurban olurum. Kedilere nankör diyenler inşallah biraz olsun utanırlar
Evet
Hayvanlar insanlardan daha iyi anlıyor artık
Tabiki anlıyorlar ben hastayken kedilerim yanımdan ayrılmaz hiç
Kedilerin hissiyatları güçlüdür bence doğru hissetmiştir
İnsanların yapamadıklarını hayvanlar yapıyor. Vefa önemli.
Çok duygulandım kurban olurum onları yaradana. Sezgileri çok kuvvetli
Evet ya bunu Instagram'da gördüm Çok duygulandım hayvanlar gerçekten vefalı var ya 😞🥺
Allah rahmet eylesin ölen kişiye de
Kediler ve köpekler, bizim algımızın çok üstünde canlılar.
Şu hayvanlar kadar olamıyoruz, yazık biz insanlara...
Sırf kedi değil köpekler de öyle sadakat konusunda insan dan daha üstün
kediler bir halttan anlamiyor. yeri gelince seni terk edip gidiyorlar. kalici bir sadakat yok
Hatta şöyle diyeyim sana evde besliyorsun ve hastasın yanından ayrılmaz iyi eder
Anlıyor tabi ki de onlarında duyguları var. Ve çoğu insandan daha vefalılar.
İzledim çok üzüldüm bu videoya ben ya valla kediler konusunda bana bir şey oluyor.
Sadece kediler değil evcil hayvanlar anlar.
Evet sevildiğini anlıyorlar köpekler de öyle.
Anlamıyorlar videoyu izledim bence kedi orada tirmaliyor o parçayı sadece
Evet kediler cok baglidir sahiplerine. Hatta sahibi olmayinca üzüntüden olen kedi duydum.
Sonra da hayvanları uyutun diyorlar. Uyutulması gereken o kadar cani varken tek dertleri hayvanlar oldu.
bizim de nolsun iste ben onun sahibi degil, o benim sahibim gibi 🥲
kölesiyiz onların
cinsi ne seninkinin
benimkide sarman memnun oldum fjfjfjfnfj
Nedense bazı insanımsı varlıklar kendilerine bakmadan bu güzel yaratıklara nankör diyorlar...
Anlar ve ölmeye yakın da sahibini terk eder üzüldüğünü bile anlar
anlıyor ruhları görüyor ölen kişinin ruhu bedeninin yanında olur zaten
Kuran'da yazıyor okumadıysan senin sorunun cenazene gelenleride gelmeyenleride görüceksin ve melekler de yanında olucak dua edicek hep mezarının başında durucak ruhun geleni gideni görücek
Gerçekten de mi görüyorlar
evet
Evet anlıyor tabiki de kardeşim kanser hastasıydı kedisi başından bir saniye bile olsun ayrılmıyordu taki iyileşene kadar
Duygu durumunu her türlü anlıyorlar örneğin
Haçiko filminde gözlerim dolmuştu.
Bir de kediler nankör derler kurban olduğum🥺
Tabi ki kokunu biliyor tanıyor
Belki korumak istiyordur
Onların da duyguları var, masum bir bağ 😓
Kediler sebep sonuç ilişkisi kuramaz
Tüm hayvanlar anlıyor tek bir tanesi değil.
Hayvanlar insanlar gibi her şeyi hissederler
Oyşş kıyamam kuzum benim. 🥺
Anlar tabi onlar hissediyor
ben anladıklarını düşünüyorum
Galiba anlıyorlar
Gayet tabi anlarlar muhteşem varlıklar
Kediler çok Zeki canlılar gerçekten çok severim
Evet anlıyorlar hissediyorlar
anlar
Üzücü ya
yaa poncik 😢
Ah, canım benim. 🥺
Anlar
Birde duygusuz derler
Hissederler
Anlarlar 🥺
Canımın içi ya 💔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?