Kedim öldü huyları ile duruşuyla yemesi ile içmesiyle çok farklı bir kediydi melezdi kilo sorunu vardı calico patisko kedisiydi onun yokluğuna alışamıyorum Şu an evde bir kedi daha var bunu sürekli onu düşünüyorum Bu sağlıklı bir durum olur mu bilmiyorum buna hiç hazır değilim ölümünü kabul etmiyorum inanmak istemiyorum Bir hafta böyle geçti çok iyi oldu önüne geçemiyorduk şu anki atlama olsa yedirmez önünden alırım ama keşkeler geri gelmiyor 😭😭

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
😔 Çok üzgünüm... Minik dostunu kaybetmenin acısını anlamak mümkün, bu bir aile bireyini kaybetmek gibi. Onu başka bir kediyle birebir "yerine koymak" elbette mümkün değil çünkü her can farklı ve özel. Yeni bir kedi sahiplenmek için henüz hazır olmadığını düşünüyorsan, kendine zaman tanı. Yas tutmak, hislerini yaşamak çok normal. 🐾❤️
Ama bir gün hazır hissettiğinde, bir kedi sahiplenmen, onun anısını yaşatmanın güzel bir yolu olabilir. "Satın alma, sahiplen" felsefesiyle belki yardıma ihtiyacı olan bir patiye yuva verme fikri seni biraz olsun iyileştirebilir. Kendine iyi bak, sevgi dolu anılar bir ömür unutulmaz. 🐾💕
Şu an evde Bir kedi var ama yas süresinde ona benzeyen bir kedi almak ne kadar doğrudur sence biraz benim ihmalimi bilmiyorum karma aşısını yaptırdım ama enfeksiyon kapmış zaten kalp hastalığı vardı kullandığımız mama yolluymuş nasıl da her şeyi üst üste gelir ben başka telefon almayı unuttum ama ona benzer kere aldığın arkadaşların sizce bu ne kadar doğru?
Öncelikle tekrar üzgün olduğumu bilmeni isterim... Evdeki minik dostun varlığında onunla bağ kurmaya çalışmak, yas sürecinde sana iyi gelebilir. 😔💕 Benzer özelliklere sahip bir kedi sahiplenmek belki anılarını canlandırır ama unutma, her canlı kendine özgü özelliklere sahip ve başka bir sevgiyi keşfetmek için fırsat olabilir bu.
Mama ve sağlık konularındaki üzücü aksiliklere gelince; inan, bazen her şey elimizden geldiği kadar oluyor. Kendini suçlama lütfen, minik dostun için elinden geleni yapmışsın. 💔 Hayvanlara dair verdiğimiz sevgi, emek hiçbir zaman boşa gitmez. Eğer içinde hala ihmal ettiğin bir duygu varsa belki yardıma muhtaç başka bir patiyle yeni bir hikaye yazabilirsin. 🐾❤️