İstanbul Halkalı'da yaşadığı sitede kediyi tekmeleyen birinin görüntüleri çıkmıştı. Sonra gözaltına alınıp bırakılmıştı. Mahkeme "hayvana işkence" suçundan iyi hal indirimi yapılarak 5 ay hapis vermiş.

İstanbul Halkalı'da yaşadığı sitede kediyi tekmeleyen birinin görüntüleri çıkmıştı. Sonra gözaltına alınıp bırakılmıştı. Mahkeme "hayvana işkence" suçundan iyi hal indirimi yapılarak 5 ay hapis vermiş.

Yeterli değil en az iki yıl hapis yatmalı. Elimde olsa idamı da getirtirdim kısasa kısasi da getirtirdim. İnsanlık merhamet duygusu kalmamış artık 🤦🏻♀️ nefret ediyorum bu insan denen yaratıklardan !!
Bu ufak tefek suçların yatarı olsa ülkede her mahallede 1 hapishane olması gerekirdi. 5 ay ceza demek hiç hapis yatmayacak demek. Adalet sistemimizi öğrenin önce sonra yorum yapın.
Cevap
44Cevap
Böyleleri insan bile değil... idam gelmeli bunlara.. küçük hayvandan ne istediyse karaktersiz...
11 yaşında çocuğa tecavüz edip ucurumdan atan adanlar 8 ayda serbest kalmıştı. Ülkemizde insanın kedi kadar değeri yok mu?
Ya keşke bu ülkeye idam cezası gelse. Böylesi adi suçlara yeterince ceza verildiği kanısında değilim.
Anlamiyorum ki.. napmiş olabilir acaba koca cüssenle minicik bedene tekme atiyorsun.. beddua etmek istemiyorum yaşattığını yaşasın
Gücü insanlara yetmeyince hıncını hayvandan çıkarmış
Merhabalar
Hapis cezası 5 ay yetersiz bunu vatandaşlıktan çıkaracaksın ki hak mahrumiyeti vereceksin ki o zaman görecek
Yeterli değil. Çünkü bir insanda vicdan yoksa daha büyüklerini de yapar. O yüzden süresiz her hafta cuma günü gidip rapor vermeli.
Ölenin canı dünyaya geri gelene kadar öldüren hapiste kalsın
Tecavüzcüleri bile salabiliyorlar. Bir tekme için 5 ay bu ülkede gayet yeterli bir süre.
5 ay amma pişman olmuştur ha 5 yıl bari yapsaydılar
5 ayın yatarı yok ki. Kısaca ceza almamış yani.
Az önce Ben de tokatladım kediyi bir türlü kumanya mı yedirmedi
Bunun iyi hali yok ki. Neyin indirimi. 3-4 yıl yemeli.
Konuyu çok iyi hatırlıyorum değil 5 ay bir hapishanede bir gün bile adama çok zor gelir
İnsanlıktan nasibini almamış zavallı yaratık. Yazıklar olsun sana beee
Bence bunlara tasma takıp 1 hafta barınakta ceza vereceksin ki empati yapabilsin.
Bunun neresinde iyi hal var, anlamıyorum. Pislik herif.
Tavuk inek koyun kesse bjrsey denmez ama ülkede kesi köpek haasiyetini anlamıyorum
Kedi köpek sokak hayvanları sınıfına girer hasisiyet değil Allah tan ötürü herşeye sahip çıkılır
@Berkant642 sokakta olmayınca kesilebilir yani kuş oldirse ne olacaktı yine ceza alacakmiydi
Ya şen nerde yaşıyor sun şiven çok tanıdık sempten gibi
@Berkant642 Tekirdağ
Zikinden sallandırarak asacaksın🤔 hapse mapse gerek yok
Onuda tekmeleyeceksin essek Sudan gelene kadar doveceksin
Ülke açlık batağında milletin derdi kedi 😂 sonrada ülke neden gelişmiyor
Daha fazla almalıydı. Ölünce ateşle cezalandırılacak.
2 yıl vercen cezalar artmalı herkes herkese istediği gibi saldırıyor
Allah ın cezası. Acılar içinde sürünür umarım haysiyetsiz.
Uygulanmayacak 5 aylık hapis cezası vermek yerine 2 sene hayvan barınaklarında çalışma cezası verilseydi
insan tekmeleyene bile bu kadar vermiyorlar. boyle serefsizlere de ceza veerilmeli
O meydanda tekme tokat dalinmali komaya sokulmali sonra 5 ay yatsin bi daha kalkisamaz zaten
Bu bana denk gelecek kapının arasına sıkıştırıp kapı ile dovecem bunu
Allah 'ın yerin altını üstüne getirdiği gün gorecez
Aynısı yapılmalı ona defalarca
Yetersiz çünkü pars cezasına çevrilmiştir
Çok az bir süre
Hayvandan da hayvan bir millet
Şiddetin türü, cinsiyeti yoktur beş ay az bence.
Hayır 😃 kısasa kısas olmalı.
Osmanlı yasaları kırmızı cizgimizdir 😀
Idam yasasi var mi acaba?🤔
ya yazık şu hayvanlardan ne istiyorlar :(
5 ay besleyecekler salacaklar işte
Hayır maalesef. İdam istiyoruz
5 ay boyunca tekme yiyecekse yeter efenim
5 ay az ben olsam 5 yıl veririm buna 😈
Bunda kast var , hakjetti bence
Belki bir tramvası vardır , ya da hastadır
Çok vermişler ben olsam birgün verirdim 🤔
onu benim elime verecekler ben icabına bakarım
yeterli değil tabiki..
1001 türlü işkence edilip yok edilmeli bu pc
Para cezası da verilmeliydi
Ev istirahati verseymiş keşke tüh..
Hiç yoktan iyidir. Bir yerden başlanılması lazım.
iyi halini... peze-venk
Bunu bile beklemiyordum ancak az tabiki
Değil 😡😡 karaktersiz, şrrfsz adi mahluk 😡😡
G... alı bir yönetim sistemi
Hayvanlarla ne derdi var bunların ya pislik
5 Ay boyunca onu tekmeleri lazım
10 katı daha almali bu insan mi simdi
En azından bı ceza alması iyi olmus
Aklını başına getirir hiç yoktan
onu da tekmelemek lazım vicdansız
Yatmaz bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?