
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Kedi
Köpek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Kediyi köpeği de seviyorum kedinin ne zaman nasıl tepki vereceğini bilemediğim için açıkçası beni biraz korkutuyor. Köpekler de kokunu aldıktan sonra zarar geleceğini görmediği süre hiç bir şey yapmazlar. Koruyucu ve çok sadık bir yapıları vardı o yüzden köpekler benim için bir tık öndedir
Köpeklerde huy ve karakter çok önemli. Bazen sevgi dolu ve şefkatle yaklaşan köpekler oluyor, onlara sımsıkı sarılıp dertleşesim geliyor o derece.. Kedileri de severim. Tüm hayvanlara sevgim ve şefkatim bâki her daim🍀🗝️
Kediler miavv
Kedileri daha çok seviyorum aslında köpekleri de seviyorum ama korkuyorum
Cevap
32Cevap
Ben tüm hayvanları seviyorum tabi ki de.. ayrım yapmıyorum ama köpekleri kedilerden daha çok severim.. yani aslında daha çok güvenirim.. güvendiğim için de kendime daha yakın buluyorum köpekleri. ama kediler de canım benimm
İkiside çocuğum gibi.
Ayırt edemiyorum.
Yanlız anlayamadığım bir şey var.
Kedi yüzünden kuduz aşısı yediğim günden itibaren peşimi kesinlikle bırakmıyorlar.
Nereye gitsem illaha bir tane kedi beni bulur kucağıma oturur ve uyur..
Bunun nasıl bir manası var hiç bilmiyorum.
köpekleri daha çok seviyorum daha sadıklar
İkisini de çok seviyom ama kedileri bir tık daha fazla seviyom 😻

Erkegim benim bu, evimin direği.. 🤣🤣🤣💙🧿 asdfgh
Ahahah aynen öyle. 😅😅
Kedilerin umursamaz ve asi karakterine saygı duymak ve evde kedi beslemekle birlikte köpeklerin daha candan olduğunu düşünüyorum 😅
İkisisini De severim ama her köpeği değil golden olsun benim olsun diğerlerini gözüm görmez
Her ikisini de çok seviyorum lakin imkanım olsa köpek bakardım.
Eskiden köpekleri çok severdim ama hiç olmadı yıllardır kedim var artık en çok onu seviyorum
Bir kedim var bi tık kedi tarafına daha yakınım… 🤭🐾
Tercihim kedi çünkü daha özgür daha pratik :))
Kediler daha tatlı sanki ama ikisini de seviyorum özellikle yavruyken.
Köpekler de çok şirin ama korkarım. Kedilerle ise oynamaktan hiç sıkılmam.
Ben tüm hayvanları seviyorum sivri sinek hariç.. Çünkü onların hepsi art niyetsiz sevgi ile bağlanırlar.. Muhabbet kuşumun omzuma konup dudağımdan elma yemesini, su kaplumbağımın avcumda başını çıkarıp uyuduğunu hiç unutamıyorum.
Çok masum geliyor sanki kedi bana göre bakışları filan çok tatlı kediler 🙂 benim kedim yok ama evimin önünde beni görünce hemen toplanıyorlar benden yemek bekliyorlar bende veriyorum yazık öyle melül melül bakıyorlar üzülüyom
ikiside uzak dursun ama kedi daha sempati geliyor
Evde kedi güzel köpek için bahçeli ev gerekir köpeğin gezdirilmesi gerekir kedi o bakımdan evde taşınır ancak köpek biraz zor
merhaba abla ikiside
ama birini secmek zorundaysam kopek olurdu kopekler insanin en iyi dostudur sadakatlilar
İkisini de çok seviyorum ama kedikeri bir tık fazla.
Kedileri seviyorum. Ama köpeklerin aksine olur olmaz yerde tırmalıyor ve banyo yapmayı sevmiyorlar.
Kediler gerçekten çok tatliş , çok ponçik , çokzel oluyorlar. Aynı pandalar gibi.
Hepsini 😍😍😍
Köpekleri daha çok seviyorum..
Kedileri daha fazla seviyor olabilirim jdgf
Hepsi özel ama daha çok kedi.
köpekçiyim ben bir kedi bana yetiyor
Bütün hayvanları insanlardan çok seviyorum
hayvanlarda ayirim yapmam
Ben tüm hayvanları çok severim ayrım yapmam
Asla ayırt etmem tüm hayvanlara aşığım
Kediler bir tık öndeler benim için
Hepsi benim bebeklerim
Ayrım yok her ikisi de ponçik 😻🐶
köpüşleri daha çok seviyorum 🐾
Ben köpekleri daha çok severim.
Ayrım yapamıyorum ki🤷♀️
Ben kedileri daha çok seviyorum köpekler beni korkutuyor tabi süs köpekleri hariç
Kesinlikle katılıyorum
kedileri daha çok nankör de değiler
Kedişşş 🐈
Kedigggg🥹
Ankete köpek dedm ama ikisinide seviyorum
Ah evet ya
Tüm canlıları severim, ayrım yapmam.
Kedilere bayılıyorum
Ben tüm hayvanları severim.
Hepsini severim ayirt edemem
Köpek daha çok severim.
ikisinin de yeri ayrı bende
Her ikisini de seviyorum
Hepsi benim bebeklerim
Kedi kedi kediiii 😻
Kedileri
Sokatiş:))) kedi kedi kediiii
Kedi
Köpek
Kedileri.
Kopek
Köpek severim.
İkisinide seviyorum ama kediler daha fazla
Kedileri
Kedileri ama chiwawa'larda güzel bir çin aslanı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?