Anne kediye araba çarpmış. 6 öksüz yavru kedi bıraktı 😣 İstanbul'da sahiplenecek merhametli yardımsever var mı aranızda?

şu an eve aldım, kedi süt tozuyla besliyorum.2 haftalıklar.. Maksimum aysonuna kadar bende kalabilirler. Ondan sonra ailem döneceği için kesinlikle kabul etmiyorlar. Çok sahiplenme yerlere sayfalara yazdım kimse dönüş yapmadı. Aysonu 1 aylık olacaklar. O halde sokağa bıraksam, hem çok zorlanırlar hem de zaten köpeklere yem olurlar. Belki bu sayfada çıkar vicdanlı yardımsever bir insan diye bir umut yazmak istedim. Sahiplenirseniz büyük sevap?

Anne kediye araba çarpmış. 6 öksüz yavru kedi bıraktı 😣 İstanbulda sahiplenecek merhametli yardımsever var mı aranızda?
Anne kediye araba çarpmış. 6 öksüz yavru kedi bıraktı 😣 İstanbulda sahiplenecek merhametli yardımsever var mı aranızda?
Anne kediye araba çarpmış. 6 öksüz yavru kedi bıraktı 😣 İstanbul'da sahiplenecek merhametli yardımsever var mı aranızda?
Cevapla