Merhaba, ben köyde yaşıyorum. Buradaki kediler için mama gönderir misiniz?

Bissürüğğ kedi var burada ve bu köyde çok fazla insan yaşamıyor. Kışın avlanamıyorlar, aç kalıyorlar. Ben bakıyorum ama bunlar her geçen gün artıyor ya. ( T_T)

Ne yapabilirim, akıl verin.
Güncellemeler
+1 yıl
Vicdanıyla yazan insanlara teşekkür ederiiim. Hesabı kapatıyorum.
Merhaba, ben köyde yaşıyorum. Buradaki kediler için mama gönderir misiniz?
Cevapla