Kedim için manitaya yol verdim, siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz?

Benimle muhabbetti kedi üzerine kurdu devamlı onu sorup birgün görmeye geleceğini izin verirsem diye sohbet ediyorduk sonra tanistik sosyal medyada yazışıyorduk. Geldi kedimi gördü biraz sevdi her neyse. Aramızda yakınlaşma oldu her seferinde hep yanında hep kucağında evlensek odamı bizimle yatacak ben istemem gibi konuşmalar geçti bende biz birbirinizi üzmeyelim sen yoluna o yanımda zaten dedim ve bittirdim. Bana tepkisi bir hayvana onu değişmem olmuş 100 kişiye sorsam o haklıymış sizce? (Kedim benim evladım🐈‍⬛🖤 )
Kedim için manitaya yol verdim, siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz?
Cevapla