
#nirhammm 🔴 🔴 🔴 🔴

Çok güzel bir konuya parmak bastın teşekkür ederim anlatıyorum bizim evin orda aşırı derecede hayvan eziliyo benim ev kedimde ezildi çok kaza oluyo çok hayvan yaralaniyo ve artik yola dikkat hayvan çıkabilir diye pankart asmayı düşünüyoruz kedimi canlı canlı ezdiler çok ağrıma gitti ve şöyle diyeyim ezilen yaralanan bütün hayvanlar bizim evin garajına geliyo neden bilmiyorz kaç kere bizim garajda karga serçe yaraliydi biz baktık kaç kere bacağı yaralı kediler direk bizim garaja geldi biz baktık iyilestiler bu bir lutüf galiba şu an iki köpeğe bakıyoruz işte öyle
Evet. Gördüğüm olursa ilgilenmeye çalışıyorum. Özellikle kuşlarda bu tür sorunlar oluyor. Yere atılan atıklar çok etkiliyor maalesef onları. Bulunduğum çevrede de bu tür kuşlar çok yaygın olduğundan gördüğüm oluyor. Bazen ölmüş buluyorum bazense yaralanmış.
Ben yapamıyorum ama babam kendi çevresinde olan ya da her yaralı gördüğü köpeğe el atıp tedavisini yaptırır. Dükkânına her gittiğimde farklı köpek görürüm bu yüzden 😊😊
Teşekkür ederim 🌺
Tabiki de😇 burada 3 4 tane Yavru kedi var apartman sakinleri sahip çıkıyor. Mama alıyoruz süt koyuyoruz. Şimdi büyüdüler.
Cevap
23Cevap
Biz kendimize bakamıyoruz bide sokak hayvanına mı bakalım. Adı üstünde sokak hayvanı başının çaresine baksın.
Ne kadar cahilsin.
Adi ustunde sokak hayvani degil senin gibi dusunenler yuzunden o soskta o canlar. Ve size inat onlari her zaman biz koruyuyacagiz
G*tünden ısırdımı görürsün dostu. Ben Mama alınması masraf edilmesine karşıyım. Eziyet edilmesini istemen engel olurum.
Beni bacagimdan isirdilar 2 tane ama hala onlara olan sevgim ayni ve hep yardim edecem son nefesime kadar kim ne derse desin onlarin sevgisi insan sevgisinden cok cok daha temiZ
Evet zaten beslediğim ve baktığım tüm hayvanlar sokak hayvanı. Onun dışında eski patronla beraber hala kedi köpek sahiplendirip, onların takibini yapıyoruz arada.
Bir de buradan da uyarayım da bazı mahlukatlar yavru kedi köpek sahiplenip yılanlara veriyormuş. Eğer sahiplendirme yaparsanız takibini yapın.
Sizin gibi insanların varlığı çok önemli gerçekten.12 yıl süren sağlık sorunumdan ( agorafobi) yeni kurtulmaya başlıyorum evden dışarı yeni yeni çıkabilmeye başladım. İnşallah sağlığıma tam kavuşunca bende sokak hayvanları ile aktif olarak ilgilenicem.
Ben bi tane güvercini iyi ettim. Kedi saldırmıştı hayvana ve yürüyemiyordu. Eve almıştık onu başta korkuyordu bizden iyi olduktan sonra balkona bıraktık. Uçup gitti. Ertesi gün yine bize gelmişti balkondan içeri girmişti. Görünce baya şaşırmıştık ailecek. Sonra tekrardan gitti ondan sonrada hiç görmedik. Muhtemelen yine bizim buralarda uçuyordur
Düzenli olarak kontrol ettiğim bölgeler yok. Ancak yolda veya herhangi bir yere giderken yolda yaralı, yavru, zayıf bir hayvan görürsem kedi, köpek ya da martı fark etmez. Yanıma alıp tedavisini yaptırıp, gücü kuvveti yerine gelene kadar besleyip, sahiplendiriyorum.
genelde besleme yapıyorum zayıf olan kedileri şişmanlatana kadar besliyorum yazlığa gittiğimde ölmek üzere olan yavruları alıp bahçeye besliyorum
Onlara kötü davranan canileri biz yakalıyorız ne yazikkli ceza almıyorlar.. İşte bu çok zoruma gidiyor
köpekler ekmek yediği eli ısırmaz
insanlar ekmek yediği eli ısrır
işte bu yüzden köpekler baş taçıdır.
Keşke ilgilenebilsem. Bir kaç kere denedim ama kurtaramadım. Onları yaralı halde bırakmaya dayanamamıştım.
Evet ilgilenirim bilgim dahilinde veterine götürürüm bilgimin dışında ise eğer
https://vm.tiktok.com/ZSJQuYWe7/
Bunlar benim dostlarım..
Psikolojim ve gücüm yettiğince her daim ilgilenirim.
İnsanı olduğum köpeklerimden biri önümde araba altında kaldıktan sonra benimle birlikte yaşamaya başlamıştı.
Her dükkan sahibi gereken ilgiyi yapıyorlar.. Çünkü bizim orada tüm sokak köpekleri bir dükkanın köpeği..
Evet ilgileniyorum
Ben yurt disinda yasadigim icin onlari goremiyorum ama her zaman mama klube bataniyye hersey aliyorum iki gonulluye yardim ediyorum instagram uzerinde her ay ve cok mutluyum❤️
Forever animal love❤️
Sağlık sorunlarına kısmen denk gelirsem ilgileniyorum. Sıklıkla mama desteği veriyorum
Allah razi olsun senden
Denk gelince illaki ilgilenirim
Bize hergun 3 kedi 1 kirpi bide kuslar gelir ilgileniyoruz genelde saglik sorunlarida yok simdilik🙃
Veterinerler ateş pahası. Yemek ve su dışında ne yazık ki ilgilenemiyorum.
Kısmen ewet gördüklerimiz kadarıyla ilgilenmeye çalısıyorum …
evcil hayvanım dahi yokken veteriner ile artık dost olduk, sadece bu kadarını söyleyeyim..
Kendi sorunlarımı çözersem uğraşırdım :D
Elimden geleni yapıyorum
hayır. sadece evimdeki hayvanla ilgileniirim.
imkânım olsa ilgilenirdim
Keşke imkanım olsaydı
Evet elimden geldiğince yapardım
Arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?