Evet kuşum öldüğünde aşırı kötü olmuştum haftalarca kendime gelemedim. mezar yaptım ona özel. Kedim öldüğünde de çok kötü olmuştum. Bu aralar köpek sahibiyim aşk yaşıyoruz onunla :D
Ana Sayfa > Evcil Hayvanlar > Sorular > Bir hayvanla bağ kurdunuz mu? Ailenizden biri gibi sevdiniz mi? Onu kaybettiğinizde derin bir hüzün kapladı mı içinizi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet kuşum öldüğünde aşırı kötü olmuştum haftalarca kendime gelemedim. mezar yaptım ona özel. Kedim öldüğünde de çok kötü olmuştum. Bu aralar köpek sahibiyim aşk yaşıyoruz onunla :D
Yok olmadi olsa iyi olur
evet..