Sokak hayvanlarına mama desteği yapmaya ne dersiniz?

Arkadaşlar Twitter gibi ortamlarda sokak hayvanlarını besleyen birçok kişinin mama yardımına ihtiyacı oluyor ve sesini oradan duyurmaya çalışıyor. Ne yazık ki çoğumuz “Allah yardım etsin” diyerek bakıp geçiyoruz. Şunu unutuyoruz ki Allah yardımını bizim aracılığımızla gerçekleştiriyor, gökten mama yağmıyor yoksa. Toplanıp yardım etmeye ne dersiniz? Az da olsa yardım edebiliriz bence, buradaki hiçbirimizin birazcık yardımla aç kalacağını düşünmüyorum. İyilik paylaştıkça çoğalır. 🤍
Sokak hayvanlarına mama desteği yapmaya ne dersiniz?
Sokak hayvanlarına mama desteği yapmaya ne dersiniz?
@ObservableUniverse ‘ün desteğiyle. 😄🍃
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorumun güncel kalabilmesi için en azından yorum yazabilir misiniz? 🍃
Güncellemeler
+1 yıl
🥺
Sokak hayvanlarına mama desteği yapmaya ne dersiniz?
Cevapla