İş yerindeki kadınla sürekli problem yaşıyorum, her yeri silip süpürüp toz alıyorum, bana petek arkasındaki örümcek ağını söylüyor, merdiven diplerini söylüyor, kovaya su koyup elimle silecekmişim, çamaşır suyuyla siliyordum her yeri, yok çok kullanma, yok yüzey temizleyici kokmuyor, yok burayı niye silmedin, yarım iş yapıyorsun deyip duruyor. Çok sinirlendim, her şeye bir laf söylüyor, yok başkasını alacağım böyle giderse, al o zaman dedim. Bağırıyor bir de, niye bağırıyorsunuz dedim, cevap verme dedi, bağırmazsınız dedim ben de. Çok sinirliyim ya, verdiği temizlik malzemesi de çalı süpürgesi, vileda, yüzey temizleyici... Ayrıca yemek dağıtımı yapıyorum, bulaşık makinesi var, güzel yıkamıyor, geçen bardak lekeli gitmiş, onda da 10 bardak gönderiyorum, bana 7 tane getiriyorlar, onu bile söylemişler kadına.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer