İş yerindeki kadinlarla sorunlar yaşıyorum napmam gerek?

Çok takmam takılmam yani yalakalığı vs sevmem her gun Günaydın demem içimden gelmiyorsa kimseyi sormam eyvallah etmiyorum muhatap olmuyorum pek kimseyle is icabı konusup sohbet ediyorum bir şeye zorlamam kendimi çünkü is yerinde samimiyetsizlik isguzarlik dedikodu her şey var dönüyor insanlar dönme dolap gibiler ama geçen gün rahatsizlik yaşadığım bir şey oldu sinsi biri tarafından iste bakimli güzel giyinmistim vs bulunduğum birimde internet yoktu onun birimine geçtim parfüm felan skmistim üstüme kolonya sormuştum bunun birimde olmadığı söylenince oraya gittim Bi baktım bu sonradan geldi 7 kişi falandı diğer odaya geçtin gelir gelmez bu ne kötü kokudur sen ne yaptın burada diyip bağırıp durdu diğer arkadaşlar da duydular vs bir de oncesinden hoşlandığım bir çocuk da vardı o da duydu ne kokuyor diyorum ses yok sadece bağırıp çağırıyor odalarının icinde tuvalet var bildim bileli o tuvalet koku yapıyor artniyetli olup bana bunu yapması rahatsiz etti sonra çıktım beni baştan aşağıya suzdu anahtarı unutmuştum diğer birimden aradim yine telefondan bağırıp çağırdı sen napmissin koku yapmış vs diye kendisi utanmıyor mu bu yaptığından acaba ben aşırı parfüm sıkan biriyim benden gelse gelse parfüm kokusu gelir o birime gidip onunla karşılaşmak şansizliğim oldu zaten işgüzar dedikoducu biri tehlikeli diye de uzak duruyordum muhatap olmuyorum
İş yerindeki kadinlarla sorunlar yaşıyorum napmam gerek?
Cevapla