Yeni bir eve taşındığında seni en çok zorlayan şey ne olmuştu?

Evin taşınmasıdır, süpürülmesidir, silinmesidir, eşyaların yerleştirilmesidir; nereden baksan hepsi ayrı ayrı bir dert oluyor. Kişisel olarak tabi yerini yadırgamaktır, uyumaktır orası ayrı... Siz ilk defa yeni bir eve çıktığınızda neyi dert ediyorsunuz?

Yeni bir eve taşındığında seni en çok zorlayan şey ne olmuştu?
Yeni bir eve taşındığında seni en çok zorlayan şey ne olmuştu?
Cevapla