Kuzenim ayrı eve çıktı. Onu en çok zorlayan şey her gün evde yapılacak bir şeyler olmasıymış. Mesela çöpü atmak en basitinden. Eve çıkanlara bu sorum, sizi en çok zorlayan ne oldu. Temizlik olur, yemek yapmak olur, fatura ödemek olur veya yalnızlık...
Ayrı eve taşındığınızda sizi en çok zorlayan şey ne oldu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
4 duvar arasınds sesimin yankı yapması. Evde insan ses arıyormuş ama sonra alıştım
aa ürkütücü ama :D
Evet biraz öyle oluyordu
3 yıldır tek başıma yaşıyorum öyle pek zorlandığım olmadı sadece işten yorgun gelip temizlik yemek yapmak biraz yoruyordu onada alıştım artık
alışman çok güzel
Hiç zorlamadım 3 tane evli sevgilim var bazen evimi temizlerler
Yemek temizlik alısveriş
alışveriş en zevklisi diye düşünmüştüm ya
Bı zaman sonra ızdırap oluyor
Daha taşınmadım korkuyırum
kim korkmaz ki
Çöp atmakta zorlamaz yahu abartmasinlar
zorlanmıyormuş da unutuyormuş
Arkadaşımın tripleri...😃
Allahım beni tek başıma bırakma tek başıma yaşatma
amin :D
Ayrı evde değilim
Hiçbir şey
Ütü ve dikiş