Bayramda en çok ne yoruyor?

Bayramda en çok ne yoruyor?

Bayramda en çok ne yoruyor?

A) Sürekli çay koymak
B) Giden misafirden sonra evi toplamak
C) Koltukların arkasındaki gizemli kırıntılar
D) Halının üstündeki sakızlı mendil 😅

B “Giden misafirden sonra evi toplamak.” 😩
Çünkü herkes gider, ortalık savaş alanı kalır. Bir bakmışsın sehpanın altında kuruyemiş kabukları, koltuk arkasında minik bir lego (kim getirdiyse artık!), lavaboda 18 tane çay bardağı…
Koltuklara şöyle bir bakarsın: "Bunlar ne yaşamış burada ya?"

Ama kabul edelim, o çay koy – toplam – yeni demle – tekrar koy döngüsü de AŞIRI yıpratıcı. Çay ocağına döner insan.

Senin için hangisi zirvede? #EvdeBayramHavası

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Bayramda en çok ne yoruyor?
Cevapla