Bangladeş’te yaşamak mı daha kötü Şırnak’ta yaşamak mı daha kötü?

Şırnaklı bir arkadaşım iş için Bangladeşe gitti çok zorlanmıyorum buranın insanı çok sakin masum dedi

Bangladeş
Şırnak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bangladeş’te yaşamak mı daha kötü Şırnak’ta yaşamak mı daha kötü?
Cevapla