kadınlar zorla kapatılıyor araba kullanma izni bile kaç yıl sonra geldi tek başlarına evden çıkmalarına izin yok yoksa dövülerek öldürülüyorlar kadınların uçakla yurt dışına çıkmaları yasak tek başlarına da Seyehat edemezler yemek yerken bile peçe takmak zorundalar tecavüze uğrarsa 100 kırbaçla öldürülenler var
bi de tabi 10 yaşında 60 yaşındaki kişilerle evkendirilen çocuklar var ve annesi kız çocukların velayetini 10 yaşına kadar tutabiliyor erkek çocukların 7
Hepsi çok zeki popüler kültürden gençlerini soyutlamaya çalışıyorlar sosyal medyadan etkilenmeden İslamı yaşamaları için kısıtlıyorlar bize bak ne dinden bir haberi var ne de kendini geliştirebilmiş asalak sürüsü
Kadınlar dışarı çıksa ne yapıyor ki her şeyde erkeğe bağımlıyız torpilin yoksa ya da tırnaklarınla kazıyarak bir yere gelememişsen doğru düzgün iş yapamıyorlar, bakım evlerinde dört uzman çalışıyor bir gün başı ağrıyor diğer gün başka birinin kıçı ağrıyor yok hamilelik izni o su busu hiç bitmiyor yani en iyisi özgürlük fikri yoksa evinde oturup çocuklarını büyütmesi
Umarım benim yaşadıklarımı yaşamazsın ve bu içi boş fikirlerinden arınırsın bir an önce eğer şu an kendi yaşıtlarının yaşantısından memnunsan diyecek tek bir sözüm yok.
bunları öğrenmişsin ama gerektiği yerde kullan tereciye tere satmaya çalışma, dinde tabii ki kısıtlama yoktur ama bu demek değil ki sokaklarda fuhuş yapılsın ahlak kuralları evrenseldir.
Yabancılar gelip senin toprağında orada burada Türk kadınları faişe Euro’yu görünce bilmem ne yapıyor diyor ona ses çıkarmıyorsunuz anca sizinle bir ilgisi olmayan şeylerde islamafobiniz depreşiyor
Okudum bir kere değil analı bir cümle kurunca tartışmada haklı olan taraf olduğunu felan mı sanıyorsun boş beyininle madem herkes kendi bacağından asılıyormuş İslamı önce kendi hayatında uygulamaya çalış sonra böyle konularda fikir yürütürsün tamam mı ablacım
konunun İslamla alakası yok dedim bu konuları açan sensin beni alakadar etmez kimsenin dini haklı olan sen değilsin asla da olamazsın bu kafa yapısıyla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hepsi de şanssız tabi ki de
İran her yönden bizden kat kat üstün bir ülke , Arabistan çok zengin bir ülke , bizden kötü olan sadece Afganistan
zengin olması bazı yaşam kurallarını değiştirmiyor
Zenginlik her şey yaşamda ona göre sekileniyor
kadınlar zorla kapatılıyor araba kullanma izni bile kaç yıl sonra geldi tek başlarına evden çıkmalarına izin yok yoksa dövülerek öldürülüyorlar kadınların uçakla yurt dışına çıkmaları yasak tek başlarına da Seyehat edemezler yemek yerken bile peçe takmak zorundalar tecavüze uğrarsa 100 kırbaçla öldürülenler var
zenginlik her şey olmuyor sadece aç gözlülük
bi de tabi 10 yaşında 60 yaşındaki kişilerle evkendirilen çocuklar var ve annesi kız çocukların velayetini 10 yaşına kadar tutabiliyor erkek çocukların 7
İran diğerleriyle kıyaslanamaz diğerleri b*ktan
Hepsi çok zeki popüler kültürden gençlerini soyutlamaya çalışıyorlar sosyal medyadan etkilenmeden İslamı yaşamaları için kısıtlıyorlar bize bak ne dinden bir haberi var ne de kendini geliştirebilmiş asalak sürüsü
dinde zorlama yoktur lafını da hiç duymadın o zaman demek ki
tek yaptıkları bu da değil
kadınların tek taraflı boşanma hakkını da elinden aldılar
dışarı bile çıkartmıyorlar çıkarsa öldürüyorlar bazılarını
Kadınlar dışarı çıksa ne yapıyor ki her şeyde erkeğe bağımlıyız torpilin yoksa ya da tırnaklarınla kazıyarak bir yere gelememişsen doğru düzgün iş yapamıyorlar, bakım evlerinde dört uzman çalışıyor bir gün başı ağrıyor diğer gün başka birinin kıçı ağrıyor yok hamilelik izni o su busu hiç bitmiyor yani en iyisi özgürlük fikri yoksa evinde oturup çocuklarını büyütmesi
Sen evde kös kös oturmayı tercih edebilirsin beceriksiz olmak hoşuna gidiyor belli ki ve ezikliği kabullenmiş birisine diyecek laf yok
işiniz gücünüz hazır yemeği yemek çabalamak yok
Umarım benim yaşadıklarımı yaşamazsın ve bu içi boş fikirlerinden arınırsın bir an önce eğer şu an kendi yaşıtlarının yaşantısından memnunsan diyecek tek bir sözüm yok.
içi boş fikri olan sensin dine göre de yanlışsın bir günü bir gününden farklı olmayan kişiler zarardadır der peygamber
bunları öğrenmişsin ama gerektiği yerde kullan tereciye tere satmaya çalışma, dinde tabii ki kısıtlama yoktur ama bu demek değil ki sokaklarda fuhuş yapılsın ahlak kuralları evrenseldir.
Fuhuş zaten yasadışı ne alaka bunu savunan yok ve ahlak toplumdan topluma değişir
Yabancılar gelip senin toprağında orada burada Türk kadınları faişe Euro’yu görünce bilmem ne yapıyor diyor ona ses çıkarmıyorsunuz anca sizinle bir ilgisi olmayan şeylerde islamafobiniz depreşiyor
onların yaşadığı İslam değil gelipte hayatında hiç kuran okumamış biri İslam hakkında konuşamaz
türklerde saf olup yapmasın o zaman bana ne başkasının yaptığından her koyun kendi bacağından asılır
ananız size o kadar öğüt veriyor adam akıllı dinleyin
Senin yaşadığında değil İslamı yaşamayan birisini başka birinin islami yaşayıp yaşamadığı hakkında fikir yürütemez.
ben sana İslamı yaşıyorum diye idda etmedim kuranı okumadıysan İslam hakkında boş konuşma kendini çok belli ediyorsun
konumuzunda İslamla hiç alakası yok duyar kasma
Okudum bir kere değil analı bir cümle kurunca tartışmada haklı olan taraf olduğunu felan mı sanıyorsun boş beyininle madem herkes kendi bacağından asılıyormuş İslamı önce kendi hayatında uygulamaya çalış sonra böyle konularda fikir yürütürsün tamam mı ablacım
konunun İslamla alakası yok dedim bu konuları açan sensin beni alakadar etmez kimsenin dini haklı olan sen değilsin asla da olamazsın bu kafa yapısıyla
Müslümanda değilim sen kendi hayatında kendi dinini
boş laf yapacaksan git sorumdan
saçma sapan İslamcıları çekemem
Bütün ortadoğu ülkelerinde doğan insanların hepsi şanssızdır cevap hepsi
1) Afganistan
2) Arabistan
3) İran
Arabistan dusundugunuz gibi bir yer degil turkiyeden daha ozgur.
Katar dubai gibi olma yolunda ilerliyor kral selmanla beraber
düşündüğün kadar özgür değil oranın kurallarını araştırmıştım
Ben su an ordayim eskiden hakliydin degisim sureci yasiyor su an kadin muhendis calisiyor projede dusun.
daha araba kullanma izni bile kaç yıl sonra çıktı, bi İngilizde 60 yaşında evli olan küçük bi kız çocuğunun fotoğrafını çekmişti
Kuzey Kore diye düşünüyorum.
Afganistan
Afganistan.
Umrumda bile değil
Afganistan 🤢🤮